انعقاد قرارداد صادرات فناوری ۵ میلیون یورویی یکی از شرکت‌های پارک فناوری پردیس

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۷:۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۱۳۸۴۸۶
انعقاد قرارداد صادرات فناوری ۵ میلیون یورویی یکی از شرکت‌های پارک فناوری پردیس
سومین نشست سرمایه‌ گذاری فناوری با حضور نمایندگانی از کشورهای عضو سازمان D-8، شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در حوزه فناوری، به صورت ترکیبی حضوری در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در این مراسم مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک، خبر از  انعقاد قرارداد همکاری بین شرکت آریاطب فیروز و شرکت اندونزیاییِ BARAKAH MEDICA UNSANTRA ، در حوزه تجهیزات پزشکی داد.

برنامه‌های این نشست طی امروز و فردا (28 و 29 بهمن ماه) به صورت مجازی و برخط ادامه خواهد داشت و شرکت در نشست به صورت مجازی از طریق این لینک امکانپدیر است.

https://tim.d8tten.org

به گزارش برنا، این رویداد با حضور نمایندگانی از کشورهای D-8 و شرکت ها و استارتاپ های فعال در پارک فناوری پردیس از امروز  آغاز شده است.

 داتو کو جعفرکوشاری، دبیر کل سازمان D-8 در سومین نشست سرمایه‌ گذاری فناوری گفت:  این پلتفرم برای اشتراک گذاری تجربیات کشورهای عضو و شرکت کننده بسیار مهم و حیاتی است.

وی افزود: ما در اولین انقلاب تکنولوژی ظهوری به سر میبریم که باعث تحول در کسب وکارها خواهد شد.«رباتیک» و «هوش مصنوعی» دو سوژه مهم برای رقابت و سرمایه گذاری شرکت ها و استارتاپ های این حوزه اند.

وی گفت: نوآوری در حوزه فناوری در کشورهای در حال توسعه شتاب گرفته است و وظیفه ماست که به آن ها کمک کنیم.

وی تاکید کرد: انتقال فناوری و شبکه سازی یکی از ابتکاراتی است که باید به کمک کشورهای عضو انجام شود.

مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس نیز در نشست TIM2021 اظهار داشت: ما به عنوان پارک فناوری پردیس با حضور بیش از 400 شرکت و 6000 عضو در حوزه های مختلف فناوری، آمادگی کامل را  داریم که دانشی را که در این مجموعه بوجود آمده با شرکت های عضو این پیمان به اشتراک بگذاریم.

خبر خوب این که شرکت آریاطب با  شرکتی اندونزیایی، قرارداد مهمی در حوزه پزشکی منعقد کرده است که امیدواریم این قراردادها در سایر حوزه ها نیز اتفاق بیافتد.

بر اساس این خبر، «اکتاوینو علیمودین» سفیر اندونزی در تهران، در سومیننشستسرمایه‌گذاریفناوری اعلام کرد: بیش از 100 میلیون مبتلایان به کرونا در جهان، مهمترین چالش حال حاضر مردم دنیاست.

وی گفت: تمام تلاشمان در اندونزی این است که در حوزه های تجهیزات پزشکی و داروسازی پیشرو باشیم و در این حوزه به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.

وی یاداور شد: قرارداد مهمی در حوزه تجهیزات پزشکی بین ما و ایران منعقد شده است و امروزه تجارت الکترونیک نقش بسیار مهمی در حوزه فناوری دارد.

گفتنی است سومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری با سخنرانی «جعفر کوشاری» دبیرکل سازمان دی هشت امروز  بمدت دو روز  و بطور انلاین برگزار خواهد شد.

انعقاد قرارداد صادرات فناوری 5 میلیون یورویی یکی از شرکت‌های پارک فناوری پردیس

گفتنی است در حاشیه نشست TIM2021   سومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری، قرارداد فروش 700 دستگاه همودیالیز بین شرکت پآریاطبفیروز و شرکت BARAKAH MEDICA UNSANTRA از کشور اندونزی با حضور سفیر این کشور و رئیس پارک فناوری پردیس  به امضا رسید.

045

08

9088

 

نظر شما