تذکر فرماندار ملارد به نامزدهای احتمالی شوراهای اسلامی شهر و روستا/برای جذب رای ، سلامت مردم را به خطر نیندازید

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۱۳۹۴۹۵
تذکر فرماندار ملارد به نامزدهای احتمالی شوراهای اسلامی شهر و روستا/برای جذب رای ، سلامت مردم  را به خطر نیندازید
برنجی فرماندار ملارد در جلسه ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان تاکید کرد: برای جذب رای ، سلامت مردم را به خطر نیندازید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ برنجی فرماندار ملارد در جلسه ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان گفت : در یک سال گذشته ستاد مبارزه با کرونا شهرستان به صورت مستمر روند شیوع بیماری را رصد و علیرغم کمبود امکانات اقدامات بسیار مناسبی  در این زمینه انجام شده است  که مورد تقدیر فرمانده عملیات مبارزه با کرونا تهران نیز قرار گرفت.

وی افزود : علیرغم کاهش موارد ابتلا و فوتی از ابتدای آذر ماه به تازگی با شیب ملایم ، اندکی آمار ابتلا افزایش یافته است.

برنجی گفت : نگرانی اصلی ما شیوع ویروس انگلیسی است که سرایت پذیری بالایی دارد و در مناطق همجوار ما نیز مواردی گزارش شده است.

وی افزود: از روز شنبه نظارت بر اصناف ، ادارات ،حمل و‌نقل عمومی، اماکن پر ازدحام و....مجدد افزایش می یابد.

فرماندار ملارد تصریح کرد: متاسفانه برخی موارد  مشاهده شده است که برخی نامزدهای انتخابات شوراها با برگزاری  جلسات پر ازدحام  اقدام غیرمستقیم به فعالیت های انتخاباتی نموده اند که البته تذکرات لازم را نیز دریافت کردند.

وی گفت : چنانچه نامزدی دست به اقدامات اینچنینی بزند هم به واسطه تبلیغات پیش از موعد و هم به دلیل تهدید سلامت عمومی در مرحله بررسی صلاحیت ها این موضوع قطعا مورد توجه ما قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: از همه اصحاب رسانه ، فعالان مجازی به ویژه دفتر واحد مرکزی خبر در شهرستان  که زحمات بسیار مناسبی در ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به کرونا داشتند خواهشمندیم نسبت به جلوگیری از "عادی انگاری " موضوع کرونا اهتمام داشته باشند.

وی گفت :طبق تاکید رئیس محترم شبکه بهداشت شهرستان همچنان موثرترین راه جلوگیری از کرونا رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است که لازم است در این زمینه تاکیدات لازم صورت گیرد.

 

نظر شما