حسین چناقچی عضو شورای اسلامی شهرقد‌س خبر داد:

کسب رتبه نخست بین سازمان های آتش نشانی استان تهران توسط سازمان آتش نشانی شهرداری قدس

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۵:۴۱
کد خبر: ۱۱۳۹۸۶۱
کسب رتبه نخست بین سازمان های آتش نشانی استان تهران توسط سازمان آتش نشانی شهرداری قدس
ئیس کمیسیون اصناف و حقوقی شورای اسلامی شهرقدس از کسب رتبه نخست بین سازمان های آتش نشانی استان تهران توسط سازمان آتش نشانی شهرداری قدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین چناقچی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس گفت: بنده بعنوان نماینده شورای شهر در سازمان آتش نشانی گزارشی از وضعیت این سازمان به اعضای شورا ارائه می کنم.

وی افزود: سازمان آتش نشانی ما با عملکرد مناسب و تجهیز امکانات و ماشین آلات خود توانست رتبه نخست در بین سازمان های استان را کسب نماید که افتخار بزرگی برای مدیریت شهری و شورای پنجم می باشد.

چناقچی اضافه کرد: همچنین پرسنل سازمان ما اولین پرسنل هستند که درجه کسب نمودند، در حال حاضر ۶۰ نفر از پرسنل آتش نشانی قدس دارای درجه هستند.

رییس کمیسیون های اصناف و حقوقی شورای اسلامی شهرقدس گفت: در راستای کمبود نیروی سازمان، هفده نفر جذب و بزودی ده نفر دیگر نیز جذب خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵ ایستگاه آتش نشانی در قدس فعال است و چهار ایستگاه نیز در حال احداث که با اضافه شدن این ایستگاه، وضعیت ما در این زمینه مطلوب خواهد شد.

چناقچی با اشاره به تعطیلی بیش از یکساله CNGسرخ حصار، عنوان کرد: جلساتی برای رفع این مشکل برگزار شد که بدون نتیجه مانده و شهروندان دچار مشکل شده اند انتظار می رود که هر چه سریعتر توافقی برای رفع این مشکل صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمتان انقلاب هستند، گفت: مردم بویژه شهروندان قدس همواره در خط مقدم مراسم ها ملی مذهبی حضور چشمگیر دارند ولی در زمان افتتاح پروژه های عمرانی از آنها دعوت نمی شود.

چناقچی ادامه داد: این پروژه ها دستاورد انقلاب هستند و بیشترین سهم از دستاوردهای انقلاب متعلق به مردم است انتظار می رود در این شرایط که امکان حضور همه مردم در اینگونه مراسم ها نیست، خانواده های معظم شهدا و معتمدان با حضور پروتکل های بهداشتی در این مراسم های افتتاح حضور یابند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز