با تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز ؛

آزادسازی ۷۰ هزار متر از اراضی کشاورزی در شهرستان ورامین

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۲:۲۲
کد خبر: ۱۱۴۰۰۷۵
آزادسازی ۷۰ هزار متر از اراضی کشاورزی در شهرستان ورامین
رییس جهاد کشاورزی ورامین گفت : با تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز ۷۰ هزار متر از اراضی کشاورزی شهرستان ورامین ازاد شد

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین اعلام کرد: با تخریب ۷۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در بخش جوادآباد، ۷۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی مرغوب شهرستان آزاد شد.

محسن بنائیان  گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی و مقابله با تخریب اراضی کشاورزی، ۷۰ مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای آجربست، از توابع بخش جوادآباد ورامین با حکم قضایی تخریب و به حالت اولیه بازگشت.

وی افزود: با تخریب این ساخت و سازهای غیرمجاز که با حضور نمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی و دادستانی صورت گرفت، ۷۰ هزار مترمربع از اراضی مرغوب کشاورزی به حالت اولیه بازگشت.

مدیر جهادکشاورزی ورامین گفت: این ساخت و سازهای غیرمجاز عمدتا به صورت دیوار کشی، تفکیک زمین و پی کنی صورت گرفته بود.

بنائیان با تأکید بر این که هر گونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی ممنوع و غیرقانونی است افزود: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۳۳۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی ورامین تخریب و طی آن بیش از ۶۴۰ هزار مترمربع از اراضی مرغوب کشاورزی به حالت اولیه بازگشته است.

وی اظهار داشت: مالکان ساخت و سازهای غیرمجازی تخریب شده موظفند تا ظرف ۱۰ روز نسبت به تخلیه مصالح ساختمانی و نخاله‌های باقیمانده در این اراضی اقدام کنند.

مدیر جهاد کشاورزی ورامین گفت: از مردم درخواست می‌شود تا پیش از خرید هر گونه ملک در اراضی کشاورزی، کاربری آن را از جهاد کشاورزی استعلام کنند تا مشمول تخریب و خسارات مادی نشوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز