استاندار تهران:

افزایش میزان مراجعین سرپایی در استان تهران/ مدیران به اجرای دورکاری یک سوم کارمندان با اولویت افراد دارای بیماری زمینه ای مکلف شدند

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۴:۲۰
کد خبر: ۱۱۴۰۸۹۱
افزایش میزان مراجعین سرپایی در استان تهران/ مدیران به اجرای دورکاری یک سوم کارمندان با اولویت افراد دارای بیماری زمینه ای مکلف شدند
استاندارتهران با اشاره به جهش ویروس کرونا بر فاصله گذاری اجتماعی، رعایت پروتکل های بهداشتی، منع تردد، همکاری تمام دستگاه و تحقق دورکاری یک سوم کارمندان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ انوشیروان محسنی بندپی در پنجمین جلسه شورای اداری استان تهران در مورد کرونا ویروس اظهار داشت: ویروس کرونا دائما جهش پیدا می کند و به سمت خطرناک بودن، در حرکت است همچنانکه ابتدا افراد دچار بیماری زمینه ای را بیشتر دچار مشکل می کرد اما اکنون افراد زیر ۱۷ سال و حتی نوزادان را دچار مشکل می کند.

وی ادامه داد: ضروری است تمام اقدامات در ابعاد مختلف از جمله فاصله گذاری اجتماعی، رعایت پروتکل های بهداشتی، منع ترددها و همکاری دستگاه های اجرایی جهت تحقق دورکاری یک سوم کارمندان محقق شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت زرد در استان تهران مدیران تکلیف دارند نسبت به استفاده از ظریف دورکاری یک سوم کارمندان با اولویت افراد دارای بیماری زمینه ای و مسن اقدام کنند.

محسنی بندپی با اشاره به افزایش میزان مراجعین سرپایی افزود: در هفته اخیر افزایش میزان مراجعیت سرپایی را داشتیم که احتمال افزایش بستری ها و به تبع آن فوتی ها را داریم از اینرو باید نسبت به رعایت نکات بهداشتی دقت زیادی صورت گیرد.

 

نظر شما