وضعیت مدیریت ایستگاه راه آهن شمال در حوزه سرزمینی فیروزکوه تعیین تکلیف می شود

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۵:۵۷
کد خبر: ۱۱۴۰۹۲۶
وضعیت مدیریت ایستگاه راه آهن شمال در حوزه سرزمینی فیروزکوه تعیین تکلیف می شود
انوشیروان محسنی بندپی در پنجمین جلسه شورای اداری استان تهران تاکید کرد: ایستگاه راه آهن شمال در حوزه سرزمینی فیروزکوه قرار دارد اما مدیریت در اختیار مازنداران است که باید این موضوع تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در پنجمین جلسه شورای اداری استان تهران با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: مجریان انتخابات به دنبال سلامت، شفافیت و اجرای قانون هستند و تمام تلاش ها و برنامه ریزی ها در راستای اجرای مر قانون باشد تا انتخابات پرشور و با مشارکت مردم برگزار شود.

وی افزود: بر اساس ماده ۷۱ قانون انتخابات شوراها دستگاه ها امکانات و کمک ها را ارائه کنند تا انتخابات خوبی و با آرامش و امنیت را برگزار کنیم، ضمن اینکه در مورد عزل و نصب ها بر اساس قانون رعایت شود تا شائبه ایجاد نشود.

محسنی بندپی عنوان کرد: بارگزاری اطلاعات در سامانه پاکنا مربوط به نیرو انسانی و فضای اداری تا ده اسفند انجام شود، همچنین دوره دوم اصلاح نظام اداری به اتمام رسیده و تمام دستگاه ها میزان تحقق آن را به سازمان برنامه تا ده اسفند ارسال کنند تا در دوره سوم پویایی و اثربخشی مناسب محقق شود.

استاندار تهران تصریح کرد: سال جهش تولید و در شرایط تحریم ظالمانه و توطئه های استکبار در سال ۹۹ برای اولین بار ۹۶ هزار اشتغال سهمیه استان بوده که تا کنون ۱۰۲ هزار اشتغال تحقق یافته که نشان از عزم، اراده و همکاری دستگاه ها دارد و ستاد تسهیل خوب عمل کرده، بانک ها تسهیلات خوبی ارائه کردند و فرمانداران نیز اقدامات خوبی انجام دادند.

محسنی بندپی سپس گفت: ۷.۵ درصد رشد برق مصرفی در استان، ۸ درصد رشد بیمه اجباری، ۱۰۲ درصد افزایش جواز تاسیس صنعت و ۳۵ درصد رشد جواز تاسیس بخش کشاورزی را داشتیم، همچنین نرخ بیکاری در تابستان ۶.۴ درصد و در پاییز ۶.۸ درصد بوده که اقدام مهم و نتیجه محوری محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف شورای اداری هماهنگی بیشتر است که خوشبختانه این امر در استان تهران خوب است خاطرنشان کرد: ایستگاه راه آهن شمال در حوزه سرزمینی فیروزکوه قرار دارد اما مدیریت در اختیار مازنداران است که باید این موضوع تعیین تکلیف شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز