به موجب تاییدیه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

صنعت سنگ شکن پیام به جمع شرکت‌های دانش‌بنیان پیوست

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۴۱۰۷۷
صنعت سنگ شکن پیام به جمع شرکت‌های دانش‌بنیان پیوست
به موجب تاییدیه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت صنعت سنگ شکن پیام موفق به دریافت مجوز دانش بنیان در کشور شد.

About-Us-01

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، شرکت صنعت سنگ شکن با مدیریت مهندس پیام هاشمی از مجموعه شرکت‌های فعال در حوزه سازنده ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته معدنی در ارزیابی‌های صورت گرفته از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری موفق به دریافت مجوز و نشان دانش‌بنیان شد.

این نشان براساس سه محصول از سوی کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان به  شرکت صنعت سنگ شکن پیام اعطا شده است.

شرکت صنعت سنگ شکن پیام https://crusher.ir/ همانگونه که از نامش پیداست فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ در زمینه تولید دستگاه های سنگ شکن و سایر تجهیزات مورد استفاده در خطوط خردایش معادن آغاز کرد. شرکت صنعت سنگ شکن با در اختیار داشتن نیروهای ماهر و متخصص در بخشهای طراحی و مهندسی، تولید، کنترل کیفیت و بازرگانی توانسته پاسخگوی نیاز های فراوان معادن کشور در قسمت خردایش و دانه بندی باشد.

محصولات تولیدی این شرکت مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی طراحی و تولید می شوند. کلیه محصولات این شرکت طرح سودالا آربرا می باشند.

گفتنی است، این شرکت در فضایی به مساحت ۱۹۰۰۰ متر مربع با اتکا بر دانش فنی نیروهای متخصص خود در بخش های مختلف توانسته محصولات تولیدی خود را به نقاط مختلف جهان مانند امارات متحده عربی، کامرون، ساحل عاج، گینه، افغانستان، ترکمنستان، سوریه، آنگولا، لیبریا، مالابو، لبنان، اوگاندا، کنگو کینشاسا، کنگو برازاویل ، آذربایجان، نیجریه، عراق و … صادر نماید.

همچنین ماشین آلات تولیدی این شرکت در بسیاری از معادن معتبر داخلی نصب و راه اندازی شده اند و در تلاش است تا با طراحی مدلهای جدیدی از انواع سنگ شکن های فکی، مخروطی، فیدر و … راندمان تولید را در معادن کشور بهبود بخشد .

مدیریت خبرگزاری برنا در استان تهران این موفقیت بزرگ را  در بخش فعالیت های معدنی به مهندس پیام هاشمی رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت، اعضای هیئت مدیره، کارکنان و پرسنل این واحد صنعتی تبریک عرض کرده و برایشان آرزوی موفقیت های روز افزون را دارد.

نظر شما