‍ فرزاد فرهادیان عنوان کرد:

پیشرفت فیزیکی ۸۵درصدی پلازای هاشمی

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۵:۱۹
کد خبر: ۱۱۴۱۴۹۹
پیشرفت فیزیکی ۸۵درصدی پلازای هاشمی
معاون فنی و عمران منطقه9 از پیشرفت فیزیکی 85 درصدی پلازای هاشمی در زمینی به مساحت 1500 متر مربع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، فرزاد فرهادیان با اعلام این خبر گفت: پاتوق محله هاشمی نوید بخش یک رویداد  مکان اجتماعی است که احداث پاتوق محله اجتماعی هاشمی با توجه به بافت ریزدانه و فشردگی جمعیت در منطقه9، یک ضرروت به شمار می رود.

 او افزود: شهروندان تهران نیاز به فضا و محیطی دارند که بتوانند فارغ از سراسیمگی و شتاب زندگی شهری، لحظاتی به آرامش برسند که توسعه فضاهای اجتماعی مانند پاتوق محله هاشمی، در این راستا معنا می یابد.

معاون فنی و عمران منطقه9 عنوان کرد: طراحی این پاتوق محله، به نحوی است که امکان  تعامل و گردهمایی اجتماعی ساکنان منطقه را فراهم می کند، تا بتوانند مراسم مذهبی، ملی و محلی را برگزار کنند.

فرهادیان با اشاره به امکانات پلازای هاشمی اضافه کرد: اجرای چادر(سایبان) به مساحت 70 متر مربع،  اجرای پِرگولا به مساحت 60 متر مربع و مه پاش دور درختی با نور پردازی به همراه تاسیسات از امکانات پلازای هاشمی می باشد.

او همچنین به مصالح استفاده شده در سطح کف پروژه مذکور اشاره کرد و یاد آور شد: استفاده از آجر آذرخش به متراژ 1000 متر مربع به صورت جناقی به تعداد 20هزار عدد و اجرای سنگ جوشقان به متراژ 500 متر مربع با ضخامت 6 سانت و ابعاد 40در120 از موارد به کار رفته در پروژه مذکور است.

 معاون فنی و عمران منطقه9 در خاتمه تاکید کرد: اصلاح مسیر نهر موجود و اجرای آن  با ابعاد مناسب مطابق مشخصات  نظام فنی اجرایی به طول 60 متر و همچنین زیر سطحی نمودن نهر رو باز توسط  لوله کاروگیت و اجرای رسوب گیر برای آن و انتقال آن به شبکه آبهای سطحی خیابان هاشمی و ایجاد مسیر سنگ فرش(کیوب) به مساحت 500 متر مربع به منظور آرام سازی و مسیر تردد با در نظر گرفتن ملاحظات مناسب سازی فضا برای دسترسی کم توان ها و معلولین در دستور کار بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز