رییس پلیس راهور غرب استان تهران؛

تمدید طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا پایان سال جاری

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۲:۲۶
کد خبر: ۱۱۴۲۲۰۸
تمدید طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت های رسوبی  تا پایان سال جاری
رییس پلیس راهور غرب استان تهران در گفتگو با برنا از مزایای طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت های رسوبی(به جز موتورسیکلت های مزاحم و دارای دستور قضایی) تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رییس پلیس راهور غرب استان در گفتگو با خبرنگار برنا از  مزایای طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت های رسوبی(به جز موتورسیکلت های مزاحم و دارای دستور قضایی)   تا پایان  سال جاری خبر داد و گفت : مالکین و متصرفین قانونی موتورسیکلت های  رسوبی توقیفی  سال 98 و قبل از آن می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+10و با همراه داشتن مدارک مورد نیاز  از جمله ؛ سند مالکیت(برگ سبز) ، کارت موتورسیکلت ، سند کارخانه سازنده، و بیمه نامه شخص ثالث ، موتورسیکلت خود را ترخیص نمایند .

سرهنگ محمودی افزود: در این طرح ویژه چنانچه موتورسیکلت های  توقیفی فاقد پلاک و یا بیمه نامه و یا راننده فاقد گواهینامه باشد می توانند با سپردن تعهد نامه مبنی بر عدم استفاده تا زمان شماره گذاری و اخذ بیمه نامه شخص ثالث ، موتورسیکلت خود را ترخیص نمایند.

سرهنگ محمودی ادامه داد: بازه زمانی در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح تا پایان بهمن ماه در نظر گرفته شده بود، اما با توجه به اقدام مالکان و راکبان برای آزادسازی موتورسیکلت ها از توقفگاه ها و بهره مندی از شرایط در نظر گرفته شده، اجرای این طرح تا پایان سال جاری تمدید شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران در خصوص هزینه نگهداشت این وسیله نقلیه در پارکینگ ها یادآور شد: معیار هزینه نگهداشت در پارکینگ ها مصوبه هیات وزیران در سال ۹۴ و متناسب با شرایط توقفگاه می باشد.

وی پیرامون جرایم تخلفات این موتورسیکلت ها خاطر نشان کرد: هزینه جریمه موتور سیکلت ها به حالت اولیه باز می گردد در واقع طی مدتی که در پارکینگ متوقف بوده اند شامل جریمه دوبرابری نمی شوند از طرفی مالکان می توانند با طرح تقسیط جرایم بدون پرداخت « پیش پرداخت» به صورت یکساله و تقسیطی جریمه ها را پرداخت نمایند.

 

نظر شما