معاون استاندار تهران:

مردم اسلامشهر در اجرای پروژه مترو سنگ تمام گذاشته اند

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۶:۳۳
کد خبر: ۱۱۴۲۶۰۷
مردم اسلامشهر در اجرای پروژه مترو سنگ تمام گذاشته اند
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: در اجرای پروژه مترو مردم اسلامشهر سنگ تمام گذاشته اند که تاکنون منابع مالی آن را تامین کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در نود و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اسلامشهر که با حضور مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان در سالن جلسات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: مترو پروژه ملی است که باید مدیریت استان سراسیمه به این پروژه کمک کند، مردم اسلامشهر سنگ تمام گذاشته اند که از محل عوارض آنها تاکنون این پروژه پیش رفته است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان افزود: اسلامشهر به جهت شاخص‌های مختلف به عنوان دومین شهرستان بزرگ و حساس استان تهران است و باید در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و رفاهی مورد رسیدگی قرار گیرد، اقدامات خیلی خوب در منطقه انجام شده اما اصلاً زیرساخت‌ها و سرانه های متناسب با جمعیت، ظرفیت و پتانسیل های منطقه نیست .

وی با اعلام خبر خوش برای مردم اسلامشهر بیان کرد: رشد ۲۰۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۰ برای شهرستان اسلامشهر تحول بزرگی برای منطقه است، اما با توجه به پروژه ها و اقدامات در حال انجام، این میزان اعتبارات کافی نیست و باید از محل های دیگر اعتبارات بیشتری تخصیص یابد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به پایان رسیدن عمر فعالیت دوره پنجم شوراها، تاکید کرد: اعضای شوراها و مسئولین دولتی باید در اندک فرصت باقی‌مانده تلاش بیشتری در جهت خدمت رسانی به مردم داشته باشند، فرصت خدمت گذاری به مردم را غنیمت بشمارید و بودجه را دقیق و کارشناسانه و با چشم انداز افق ۱۴۰۵ برای اسلامشهر در نظربگیرید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز