اقدام قضایی علیه مسببان مشکلات مجتمع مسکونی ولایت

۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۱:۳۶
کد خبر: ۱۱۴۳۱۱۲
اقدام قضایی علیه مسببان مشکلات مجتمع مسکونی ولایت
جلسه شورای مسکن شهر پیشوا به ریاست فرماندار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین عباسی فرماندار پیشوا در این جلسه گفت: متاسفانه بر اثر سهل‌انگاری و غفلت برخی مسئولان ادارات و نهادها و متولیان امر، مردم شهرک‌های بالادست پیشوا از جمله ساکنان مجتمع ولایت با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند که زمانی به راحتی می‌شد آنها را رفع کرد.

وی افزود: در حق ساکنین این شهرک‌ها اجحاف و کوتاهی شده در حالی‌ که با اقدام به موقع می‌شد از بسیاری مشکلات پیشگیری کرد.

عباسی ادامه داد: برخی مدیران شهرستان افتخار حضور در جلسات را نمی‌دهند! مدیری که سر موعد در جلسات کاری حضور پیدا نمی‌کند معلوم است از عهده کارهای مربوطه هم بر نمی‌آید و به همین خاطر برخی کارهای مردم روی زمین مانده است.

فرماندار بیان کرد: بوی تعفن فاضلاب در مجتمع ولایت پیشوا برای ساکنان آزاردهنده است؛ کدام مسئول حاضر است در آن منطقه زندگی کند؟

وی عنوان داشت: علیه متولیان و مدیرانی که با سهل‌انگاری باعث شده‌اند امروز مردم این مجتمع با مشکلات اینچنینی دست به گریبان باشند اقدام قضایی صورت خواهیم کرد و ترک فعل مدیران از طریق دستگاه قضا پیگیری می‌شود.

حسین عباسی گفت: وقتی ادعا می‌کنیم مسئولیت امانت است باید امانتدار‌ خوبی هم باشیم و برای خدمت به مردم و کسب رضایت آنها گام برداریم.

این مسئول افزود: حتی تاخیر و تعلل یک‌ روزه مدیران در انجام مسئولیت‌ها موجب ضرر و زیان به مردم می‌شود؛ بی شک اگر ساکنین این‌ مجتمع‌ها بضاعت مالی مناسبی داشتند با وجود مشکلات موجود در این منطقه زندگی‌ نمی‌کردند و وظیفه ماست که این مسائل را برطرف کنیم.

فرماندار تصریح کرد: مدیران راه و شهرسازی استان با وجود وسعت نظری که دارند می‌توانستند در مدت چند ساله نگاه موثرتری به شهرستان پیشوا داشته باشند اما با کوتاهی‌های صورت گرفته، مشکلات پا برجا و وعده‌ها غیرعملی مانده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز