تاکید بخشدار لواسانات بر ایجاد شور و نشاط در انتخابات ۱۴۰۰

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۱۴۴۱۲۲
تاکید بخشدار لواسانات بر ایجاد شور و نشاط در انتخابات ۱۴۰۰
شیوه نامه بهداشتی در برگزاری انتخابات تدوین شده که در ۲۸ خرداد ماه در شعب اخذ رای اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رضاطاهرخانی بخشدار لواسانات در چهارمین نشست  هماهنگی  انتخابات بخش لواسانات با تشریح جزئیات نحوه برگزاری  انتخابات اظهار داشت: طی اقدامات و تدابیر پیش بینی شده ، تلاش همه اعضای ستاد انتخابات بر این است که انتخابات در یک فضای امن و توام با نشاط و آرامش برگزار گردد.

بخشدار لواسانات به لزوم توجه هر چه بیشتر به دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در ایام برگزاری انتخابات تاکید کرد و گفت: شیوه نامه بهداشتی برای برگزاری انتخابات از سوی ستاد ملی کرونا با همکاری وزارت بهداشت و درمان و با هماهنگی  ستاد انتخابات کشور تدوین خواهد شد تا مشکلی در این راستا ایجاد نشود.

طاهرخانی ایجاد امید ، شور و نشاط را جزو اهداف و اولویت‌های اصلی در انتخابات پیش رو دانست و افزود: نشاط سیاسی و اجتماعی جامعه لازمه مشارکت پرشور در انتخابات است و تحقق این مهم لازمه حضور مردم در انتخابات می باشد.

وی در ادامه با اشاره به نقش محوری رسانه در رونق بخشی فضای انتخابات، گفت: امروز رسانه‌ها با انتقال صحیح اخبار و اطلاعات و رعایت اصل بی طرفی باید مانع از تکثیر شایعات در زمان انتخابات شوند و می‌توانند به عنوان بهترین راهنما جهت روشنگری در بین افکار عمومی نقش آفرینی نمایند.

شایان ذکر است نام نویسی داوطلبان انتخابات شورای شهر از ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ تا ساعت ۱۸ روز ۲۶ اسفند ماه انجام خواهد شد و ثبت نام داوطلبان عضویت در شورای اسلامی روستا‌ها و عشایری نیز از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰آغاز ، و تا ساعت  ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ادامه خواهد یافت.

 

نظر شما