آزاد سازی ۷۶۵۰ مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان پردیس

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۹:۲۴
کد خبر: ۱۱۴۵۰۲۴
آزاد سازی ۷۶۵۰ مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان پردیس
رییس جهاد کشاورزی پردیس از تخریب ۳۵ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در بخش جاجرود و احداث در اراضی کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛  در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، تعداد 35 فقره از ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی شهرستان پردیس با احکام و دستورات قضایی تخریب شد و طی آن ۷۶۵۰ مترمربع از اراضی کشاورزی آزاد شد .

 این ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاهای بخش جاجرود مشتمل بر،  ده کمرد، تپه سیف، خسروآباد، عباس آباد و سعید آباد  در اراضی کشاورزی احداث شده بود که با حضور عوامل  نیروی انتظامی، نمایندگان قضایی و نماینده بخشداری جاجرود تخریب شد.

مهندس سید محمد قریشی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی اظهار داشت: با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود به شدت برخورد می شود.

وی خاطر نشان کرد : با پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاوری و باغی این شهرستان، برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در این شهرستان تشدید شده است. و تیم های گشتی جهاد کشاورزی شهرستان پردیس به صورت شبانه روزی محدوده‌های این منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می کنند و   با نظارت مجدد بر محل هایی که قانون اجرا شده در صورت مشاهده هرگونه اقدام مجدد مبنی بر عدم تمکین از قانون از سوی هر شخصی ضمن تخریب مجدد جهت اعاده خسارات دولتی و دیگر تصمیمات قضایی با معرفی به مراجع قضایی تحت پیگرد قرار خواهند گرفت فلذا ضروری است مالکان و کشاورزان قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی حتما به جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه نمایند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز