سلامتی ۲۷۰ هزار ورامینی با اجرای طرح شهید سلیمانی پایش شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۱۴۶۰۲۳
سلامتی ۲۷۰ هزار ورامینی با اجرای طرح شهید سلیمانی پایش شد
فرماندار شهرستان ورامین گفت: در طرح شهید سلیمانی سلامتی بیش از 270 هزار نفر ورامینی مورد پایش قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه ستاد کرونا با حضور حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین برگزار شد.

وی اظهار داشت: از زمان آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی در آذرماه  امسال تا کنون و با همکاری۴۴۰ بسیجی آموزش دیده، ۱۸۰ پایگاه فعال، ۷۶ تیم همکار با شبکه بهداشت و ۲۴۱ تیم پایش طرح خانه به خانه،سلامتی بیش از 270 هزار نفر از شهروندان ورامینی مورد پایش قرار گرفته و قطعا سلامتی تک‌تک ساکنان این شهرستان در مناطق شهری و روستایی پایش می‌شود.

وی افزود: طی این مدت، 2 هزار و 369 مورد تست Rapid  (جواب سریع) در مناطق مختلف ورامین از مردم انجام شده که 739 مورد آن در اسفندماه انجام شده است.

کاغذلو گفت: در طول زمان اجرای طرح شهید سلیمانی وضعیت 3 هزار و 179 نفر که در تماس با افراد مبتلا به کرونا بودند رهگیری شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر تست Rapid  ، از زمان اجرای طرح شهید سلیمانی هزار و 969 تست pcr از افراد مشکوک دریافت شده که 169 مورد آن در اسفندماه صورت گرفته است.

وی گفت: تیم‌های مراقبت در منزل شبکه بهداشت و درمان طی ماه‌های اخیر وضعیت 149 نفر از شهروندان ورامینی را در منزل خودشان مورد بررسی قرار داده و 9 نفر را به مراکز درمانی ارجاع دادند.

فرماندار ورامین تعداد مراجعین به بیمارستان در طول زمان اجرای طرح شهید سلیمانی را 3 هزار و 872 نفر و تعداد بستری‌ها را در بخش‌خای مختلف 862 نفر اعلام کرد.

وی از مراجه 5 هزار و 634 نفر به مراکز منتخب شبکه بهداشت ورامین در زمان اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد.

فرماندار ورامین اظهار داشت: علاوه بر پایش سلامتی شهروندان و دریافت تست کرونا، وضعیت بازار در بخش سلامت نیز مورد بررسی قرار گرفت و طی این مدت 6 هزا رو 612 بازرسی از مناطق مختلف شهرستان صورت گرفت که این بازرسی‌ها به صدور هزار و 137 مورد اخطار و 41 مورد پلمب منجر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز