فرماندار اسلامشهر:

برپایی بازار روز و فعالیت دستفروشان در شهرستان ممنوع خواهد بود

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۸:۰۷
کد خبر: ۱۱۴۶۳۰۶
برپایی بازار روز و فعالیت دستفروشان در شهرستان ممنوع خواهد بود
فرماندار اسلامشهر گفت: در روزهای منتهی به پایان سال برپایی بازار روز و فعالیت دستفروشان در شهرستان ممنوع خواهد بود و شهرداری ها و بخشداری ها باید نظارت لازم در این خصوص داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور که در جلسه ستاد کرونای شهرستان با بیان اینکه ویروس کرونای انگلیسی در کشور در حال چرخش است، اظهار داشت: شلوغی بازار و مراکز تجاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی می تواند بهداشت عمومی را به مخاطره بیاندازد.

وی با اشاره به شیب صعودی ابتلاء و بستری بیماری کووید-۱۹ در شهرستان گفت: باید از تمامی ظرفیت ها برای تشویق و ترغیب مردم به رعایت حداکثری الزامات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، شستن مکرر دستها و... استفاده کنیم.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به بستری شدن نوجوان ۱۳ ساله در بیمارستان امام رضا(ع) در هفته گذشته که شرایط وخیمی داشت، افزود: بحمدا... این نوجوان بهبود یافت و از بیمارستان مرخص شد اما این موضوع نشان داد که سن ابتلا به ویروس کرونا کاهش یافته و جوانان و نوجوانان نیز در خطر ابتلاء به ویروس کرونا هستند.

وی ادامه داد: مدیران آموزش و پرورش اسلامشهر و چهاردانگه باید از شبکه شاد جهت آگاه سازی هرچه بیشتر دانش آموزان و رعایت نکات بهداشتی توسط آنان استفاده کنند.

مرسلپور در پایان گفت: برای پیشگیری از آغاز موج چهارم کرونا و حفظ سلامتی مردم در شب عید همه مدیران دستگاههای ذیربط شهرستان باید به صورت جهادی در صحنه حضور داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز