با حضور مسئولین همگانی برگزار شد؛

مجمع سالیانه هیات ورزشهای همگانی استان تهران

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۶:۰۳
کد خبر: ۱۱۴۶۷۰۵
مجمع سالیانه هیات ورزشهای همگانی استان تهران
مجمع سال 99 هیات ورزشهای همگانی استان تهران روز گذشته با حضور با فروحی دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی، پریچهره مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، دکتر شجاع پوریان رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران و دیگر مسئولین و نمایندگان مربیان و باشگاهها در آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در ابتدای مجمع ولی الله شجاع پوریان رئیس هیات همگانی استان با بیان اینکه سال 99 با وجود کرونا و محدودیتهای موجود که باعث تعطیلی باشگاهها و دوره های آموزشی و همایشات ما شد گفت :توانستیم ورزش را در پایتخت زنده نگه داریم و با تدابیر اندیشیده شده دوره های آموزشی آنلاین را برگزار کردیم تا مربیان از آموزش دور نمانند.

وی افزود: هیات همگانی استان به حمایت بیشتر اداره کل و فدراسیون نیاز داشته و تقاضا داریم فدراسیون این موازی کاری بین انجمن ها و کمیته ها را برطرف نماید و مجوز های برگزاری دوره های آموزشی با سرعت بیشتری در سال آینده انجام شود.

شجاع پوریان در خصوص برگزاری همایش ها و مسابقات افزود: سال 99 برای نخستین بار مسابقات استانی و تخصصی را به صورت آنلاین و مجازی برگزار کردیم که با استقبال خوبی همراه بود.

دراین نشست پریچهره مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه هیات همگانی استان بازوان اصلی ورزش استان تهران هستند گفت: مسئولین ورزش همگانی پایتخت برای نشاط و تحرک شهروندان تمام توان و نیروی خود را به کار گرفتند.

در ادامه مریم محمدیان دبیر هیات ورزشهای همگانی استان تهران، گزارش عملکرد سال 99 هیات استان و تقویم برنامه های سال 1400 را به طور کامل ارائه و سپس معصومه حسنی خزانه دار هیات ب ارائه گزارش مالی امسال پرداخت.

همچنین  فروحی دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی با جمع بندی موارد ارائه شده در جلسه با تقویم پیشنهادی سال 1400 موافقت و بیان کرد: فدراسیون ورزشهای همگانی قول همکاری های بیشتر و اختصاص بودجه بیشتری به کلیه هیات ها از جمله استان تهران داد.

در انتهای جلسه کلیات طرح تقویم سال 1400 هیات همگانی استان با رای مسیئولین و اعضا به تصویب رسید. همچنین از دیگر مصوبات این جلسه تایید گزارش مالی و برنامه های سال 99 هیات استان بود. همچنین مصوب شد موازی کاری بین انجمن ها و وکمیته ها برطرف شود و صدور مجوزهای آموزشی با تعامل و همکاری بیشتری انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز