به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا انجام شد؛

ضدعفونی مراکز توانبخشی معلولین و کمپ های ترک اعتیاد شهرقدس

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۰:۳۸
کد خبر: ۱۱۴۷۰۹۷
ضدعفونی مراکز توانبخشی معلولین و کمپ های ترک اعتیاد شهرقدس
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس از ضدعفونی مراکز توانبخشی معلولین و کمپ های ترک اعتیاد شهرقدس به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛محسن همیانی با اشاره به تداوم عملیات پاکسازی و ضدعفونی اماکن و معابر سطح شهر، اظهار کرد: از آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس نسبت به پاکسازی و ضدعفونی اماکن و معابر مختلف اقدامات مداوم و قابل قبولی داشته و این عملیات تا نابودی کامل ویروس منحوس کرونا ادامه دارد.

وی بیان کرد: در همین راستا مراکز توانبخشی معلولین و کمپ های ترک اعتیاد از جمله اماکنی است که از ابتدای امسال به صورت مداوم و در چندین نوبت ضدعفونی و گندزدایی شده است. آموزش امداد و نجات و طریقه استفاده از کپسول های آتش نشانی به پرسنل و افراد حاضر در مراکز یادشده نیز از دیگر خدمات ارائه شده توسط این سازمان می باشد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس در پایان سخنان خود افزود: تمامی امکانات و نیروی انسانی سازمان آتش نشانی به صورت مستمر در خدمت شهروندان عزیز بوده و ضدعفونی و پاکسازی تمامی اماکن عمومی و معابر با جدیت تا نابودی کامل ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز