درخواست امام جمعه از رییس دستگاه قضا:

هیت ویژه رسیدگی قوه قضائیه مشکلات شهرک صعنتی چرمشهر ورامین را بررسی کنند

۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۱۴۷۲۰۱
هیت ویژه رسیدگی قوه قضائیه مشکلات شهرک صعنتی چرمشهر ورامین را بررسی کنند
امام جمعه موقت ورامین گفت: از رییس محترم قوه قضائیه درخواست داریم که هیت ویژه رسیدگی و بازرسان دستگاه قضا را به این شهرک صعنتی ماموریت بدهند ، که این عزیزان از نزدیک مشکلات این شهرک را بررسی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در آستانه روز درختکاری و هفته منابع طبیعی ، امام جمعه موقت ، معاون فرماندار ، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان دو اصله نهال میوه در شهرک صعنتی چرمشهر ورامین غرس کردند.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی سپس در سخنانی در جمع خبرنگاران ، کاشت درخت را حرکتی با برکت خواندند و در خصوص مشکلات شهرک صعنتی چرمشهر گفت: مسئولان عزیز ، این شهرک نیازمند توجه بیشتری است ، در سال جهش تولید زیبنده نیست ، کارهای این شهرک همچنان با مشکلات باقی بماند.

وی ادامه داد: از آیت الله رئیسی رییس محترم قوه قضائیه درخواست داریم که هیت ویژه رسیدگی و بازرسان دستگاه قضا را به این شهرک صعنتی ماموریت بدهند ، که این عزیزان از نزدیک مشکلات این شهرک را بررسی کنند.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در خصوص روز درختکاری ادامه داد و‌ گفت: درختکاری و اهمیت به منابع طبیعی از جمله مواردی است که در دین مبین اسلام دارای اهمیت زیادی بوده و بارها بر این امر تاکید شده است.

 

نظر شما