ارتقای خدمات تأمین اجتماعی در شهرستان قرچک ضروری است

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۱۴۸۰۴۰
ارتقای خدمات تأمین اجتماعی در شهرستان قرچک ضروری است
نشست مشترک بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک با دکتر پناهی‌زاده مدیرکل درمان استان تهران پیرامون کاستی‌های حوزه درمان تأمین اجتماعی شهرستان از جمله مشکلات کلینیک موجود و بحث و تبادل نظر در خصوص مطالبات بیمه شدگان، مستمری بگیران و ... برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این نشست معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، معاونین مدیرکل و مسئولانی از کانون بازنشستگان و خانه کارگر شهرستان نیز حضور داشتند.

فرماندار قرچک با توجه به حجم بالای بیمه شدگان و مستمری بگیران اصلی و تبعی تأمین اجتماعی در این شهرستان، توجه دستگاه‌های استانی و ملی نسبت به ارتقای خدمات تأمین اجتماعی بخصوص در بخش درمان را خواستار شد.

بهمن خطیبی گفت: با توجه به جمعیت قشر شریف کارگر در این شهرستان که تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، می‌طلبد برای برخورداری آنها از خدمات بهتر تأمین اجتماعی گام‌های اساسی برداشته شود.

این شهرستان دارای ۷۳ هزار و ۲۹۷ بیمه شده اصلی و تبعی و ۳۸ هزار و ۷۷۸ نفر مستمری‌بگیر اصلی و تبعی است که امکانات موجود بخش درمان تأمین اجتماعی به هیچ عنوان پاسخگوی نیازها نیست.

وی ادامه داد: ساختمان فعلی پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی قرچک فرسوده بوده و امکان گسترش برخی خدمات در آن وجود ندارد.

فرماندار قرچک بیان کرد: شهرستان آماده هرگونه همکاری برای ساخت پلی‌کلینیک جدید و در شأن مردم شهرستان است و از اداره کل درمان نیز انتظار داریم امور مربوطه را سرعت بخشیده تا روند تأمین زیرساخت‌ها بیش از این طولانی نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز