دومین جشنواره فیلم کوتاه «آسمان» کلید خورد

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۴:۴۱
کد خبر: ۱۱۴۸۰۵۴
دومین جشنواره فیلم کوتاه «آسمان» کلید خورد
دومین جشنواره فیلم کوتاه «آسمان» با موضوعات «نیک اندیشی»، «ایثار و شهادت»، «جهش تولید»، «خانواده و آسیب های اجتماعی» و «حقوق شهروندی» کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ این جشنواره با هدف تقویت فیلمسازان جوان، ایجاد فرصت و زمینه کسب تجربه برای هنرمندان، ایجاد ترویج اخلاق و ارزش های اسلامی، تحکیم خانواده و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی، پرداختن به تعلیم و تربیت اسلامی، اقتصاد سالم و ترویج فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی برگزار می شود.

جشنواره فیلم کوتاه"آسمان" در چهار بخش «مسابقه»، «ویژه»، «جنبی» و «طرح و ایده» برگزار خواهد شد و اختصاص بخش بین المللی برای اتباع و موضوعات «جهش تولید»، «ری قبله تهران و باقرشهر نگین ری»، «مکتب شهید حاج قاسم» و «کرونا فیلم» از ویژگی های بارز این دوره است.

هنرمندان می توانند فیلم های کوتاه خود را در قالب های داستانی، مستند، پویانمائی، نماهنگ، طرح و ایده (فیلمنامه) ارسال کنند.

علاقه مندان برای آگاهی از جوایز ارزنده جشنواره، ثبت نام و کسب اطلاع بیشتر از محتوای فراخوان، می توانند به پایگاه اطلاع رسانی AsemanFestival.ir مراجعه کنند.

دومین جشنواره فیلم کوتاه «آسمان» به همت شهرداری و شواری اسلامی باقرشهر و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، سازمان بسیج هنرمندان استان تهران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز