رئیس اتاق اصناف شهرستان ری:

ساماندهی امور صنفی و تلاش شبانه روزی وظیفه اصلی هیئت اتاق اصناف بوده است

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۵:۱۲
کد خبر: ۱۱۴۹۲۸۷
ساماندهی امور صنفی و تلاش شبانه روزی وظیفه اصلی هیئت اتاق اصناف بوده است
رئیس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: ساماندهی امور صنفی و تلاش شبانه روزی در طول یکسال گذشته وظیفه اصلی هیئت اتاق اصناف بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ لطف ستاره در ابتدای نشست به تشریح عملکرد یکساله اتاق اصناف پرداخت و گفت: از زمان تشکیل هئیت رییسه فعلی تمام تلاش و توانمان خدمت به اصناف و کاسبان بوده است و رضایت مراجعه کنندگان و ارباب رجوع را به عنوان سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

ستاره در ادامه افزود: از ابتدا در راستای تسهیل امور واحدهای صنفی درصدد ایجاد دفاتر در بخش‌های تابعه بودیم  و هم اکنون پنج دفتر فعال در بخش‌ها با داشتن ۵ نیرو مشغول به کار هستند که این دفاتر موجب تسهیل سازی و تسریع بخشیدن به کار مردم در جهت گرفتن مجوزهای لازم شده است.

ستاره گفت: تیم های بازرسی به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل به کارشان ادامه می‌دهند و به جرات باید گفت در حال حاضر تمامی بازرسین به دورافناده ترین واحد صنفی در شهرستان ری و روستاها سرزده اند و تمامی اصناف به صورت مویرگی شناسایی و ساماندهی شده اند.

او با اشاره به اینکه هیئت رییسه اتاق اصناف از ابتدا هیچگونه حقوق و پاداشی دریافت نکرده اند گفت: تمام هم و غممان ساماندهی به کلیه واحدهای صنفی بوده است و در این بازه زمانی یکساله تمامی همکاران با خودروی شخصی خود جهت پیشبرد امور اداری و کار مردم اقدام کرده اند و انشالله در ادامه همین مسیر را ادامه خواهیم داد.

او افزود: در راستای بازرسی‌های صورت گرفته در حدود ۱۶ هزار واحد صنفی فاقد پروانه کسب شناسایی و در حدود ۱۸۰۰ تخلف صنفی به ثبت رسیده است که ارزش ریالی آن در حدود ۸۷۵ هزار میلیارد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز