پردیس موفق‌ترین شهر کشور / مترو در روزهای آینده کلنگ خواهد خورد

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۱۴۹۳۲۰
پردیس موفق‌ترین شهر کشور / مترو در روزهای آینده کلنگ خواهد خورد
مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: توسعه فضای سبز و افزایش زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی اصلی‌ترین نیاز امروز پردیس است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امروز آئین کلنگ‌زنی پروژه‌های اجتماعی و فرهنگی شهر پردیس برگزار شد.

دکتر هدایت در این مراسم گزارشی از فعالیت‌های شرکت عمران در خصوص زیرساخت‌های اجتماعی و فرهنگی ارائه داد و از پردیس به عنوان شهری نمونه در سطح کشور یاد کرد.

رعایت سرانه‌های استاندارد در پردیس

هدایت گفت: در حوزه شهرسازی، پس از انقلاب شاهد ایجاد شهرهای جدید در کشور بودیم. در مقطعی شهرهای هشتگرد و پرند ظرفیت خوبی داشتند ولی خوشبختانه الان شاهد این هستیم که پردیس از روز شکل گیری تا امروز روند خوبی را طی کرده و به موفق ترین شهر جدید کشور تبدیل شده. می‌توان گفت تغییر کاربری‌ها در پردیس نزدیک به صفر بوده و این نشان‌دهنده این است که ما در تمام خدمات سرانه‌های استاندارد را رعایت کردیم و اگر بتوانیم این خدمات را تامین کنیم، قطعا این شهر به یکی از شهرهای نمونه کشور تبدیل خواهد شد.

 تعیین تکلیف زیرساخت‌های اساسی در پردیس / مترو در روزهای آینده کلنگ خواهد خورد

هدایت همچنین اظهارداشت: تمامی زیرساخت‌های اساسی را در پردیس حل کردیم و بسیاری از پروژه‌ها را نیز شروع کردیم. یکی از معظلات بزرگ، تصویه خانه شماره 2 فاضلاب بود که عملیات اجرایی آن شروع شده است. یکی از موضوعات مهم دیگر تکمیل خطوط انتقال آب و فاضلاب بوده. مترو پردیس نیز یکی از مطالبات جدی مردم جهت اتصال ایمن پردیس به شهر مادر یعنی تهران بوده که خوشبختانه طی روزهای آینده عمیات اجرایی آن شروع خواهد شد. آرامستان پردیس را هم تعیین تکلیف کردیم و عملیات ساخت آن شروع خواهد شد.

 وی افزود: توسعه فضای سبز و افزایش زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی اصلی‌ترین نیاز امروز پردیس است و

اکنون اصلی‌ترین موضوعات در پردیس در دو محور است؛ توسعه فضای سبز و افزایش زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی که شرکت عمران توجه ویژه‌ای به این بخش‌ها داشته است. امسال عملیات اجرایی بیش از 14 باب مسجد، 42 باب مدرسه و 26 پروژه فضای سبز، 3 پروژه درمانی و 5 پروژه فرهنگی را در قالب بسته‌های مشارکتی شروع کردیم یا شروع خواهیم کرد. در خصوص فضای سبز نیز اتفاقات بسیار خوبی افتاده و با تهیه طرح جامع فضای سبز در همه فازها، باید گفت نهضت فضای سبز پردیس در حال شکل‌گیری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز