محمد گل محمدی رئیس شبکه سلامت اجتماعی جوانان، در پایتخت کشور شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۵:۰۲
کد خبر: ۱۱۴۹۳۲۴
محمد گل محمدی رئیس شبکه سلامت اجتماعی جوانان، در پایتخت کشور شد
طی برگزاری انتخاباتی آنلاین به صورت هم زمان در سراسر کشور که به طور ویدیو کنفرانس در ادارات کل ورزش و جوانان استان ها صبح امروز برگزار شد، محمد گل محمدی دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی با کسب صد در صد آرا رئیس شبکه سلامت اجتماعی جوانان کشور، در استان تهران شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛  امروز طی یک برگزاری انتخاباتی به طور آنلاین به میزبانی استان قزوین، شبکه سلامت اجتماعی جوانان کشور با هدف ایجاد اتحاد میان سازمان های مردم نهاد جوانان مرتبط با موضوع فوق در راستای افزایش و بهبود کیفیت زندگی جوانان تشکیل و هیئت رئیسه این شبکه در استان ها مشخص گردید.

از همین رو سازمان های مردم نهاد جوانان فعال استان تهران و عضو شبکه سلامت اجتماعی کشور نیز با حضور خود در دفتر معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در این انتخابات به طور آنلاین شرکت کردند‌.

در این انتخابات که به صورت هم زمان در سراسر کشور برگزار شد، محمد گل محمدی به عنوان رئیس شبکه و فیروزه فتح الهی به عنوان دبیر شبکه سلامت اجتماعی جوانان کشور در استان تهران انتخاب شدند. همچنین گفتنی است امید رضاقلی، هانیه بامداد و مهدی صفویان از اعضای اصلی شورای مرکزی شبکه سلامت اجتماعی کشور در استان تهران هستند و مقرر شد در راستای تحقق اهداف عالیه، رئیس و دبیر شبکه استانی را همراهی نمایند.

در پایان جلسه نیز محمد گل محمدی ضمن گفت و گوی آنلاین با دبیر کل شبکه سلامت اجتماعی کشور و آرزوی موفقیت برای ایشان و همه‌ی جوانان کشور به خصوص اعضای هئیت رئیسه و شورای مرکزی شبکه سلامت اجتماعی در سراسر کشور و تشکر از حسن اعتماد جهت انتخاب ایشان به عنوان رئیس شبکه سلامت اجتماعی استان تهران گفت: بی شک امانت دار و قدردان آرای شما عزیزان هستم و به لطف خدا و یاری دوستان، تمام تلاش خود را جهت تقویت شبکه و بهبود کیفیت زندگی جوانان استان تهران به کار خواهم برد.

 

9999999999

نظر شما