با حضور مسئولان انجام شد؛

نهال های هم عهدی با شهدا در ورامین کاشته شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۴:۴۸
کد خبر: ۱۱۴۹۴۷۹
نهال های هم عهدی با شهدا در ورامین کاشته شد
مراسم کاشت نهال های هم عهدی با شهدا به مناسبت روز درختکاری در روستای رستم آباد ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مراسم کاشت نهال های هم عهدی با شهدا بعد از ظهر ۱۸ اسفندماه به مناسبت روز درختکاری با یاد و نام هر شهید یک درخت در روستای رستم آباد شهرستان ورامین ، با مسئولان در امامزاده این روستا برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در فرهنگ اسلامی بسیار به حفظ درختان و ارزش آن‌ها اشاره‌ شده است ، افزود: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت منابع طبیعی می‌توانند نسبت به نهال‌کاری روستاها و شهرها اقدام و موجب احیای درختان منطقه شوند.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه توسعه پایدار بدون حفظ منابع طبیعی اتفاق نخواهد افتاد ، خاطر نشان کرد: تنها راه نجات زمین از آلودگی‌های زیست‌ محیطی توجه به حفظ درختان و روی آوردن به کاشت درخت است که این ایام بهترین فرصت برای این کار محسوب می‌شود.

عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در پایان سخنان خود بیان کرد: حفظ منابع طبیعی منجر به رشد و تعالی کشور می‌شود ، لذا انتظار می‌رود رسانه‌ها نیز مردم را به حراست از درختان تشویق و ترغیب کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز