کاشت ۲۰ هزار اصله نهال بمناسبت هفته درختکاری در قیامدشت

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۱۴۹۴۸۸
کاشت ۲۰ هزار اصله نهال بمناسبت هفته درختکاری در قیامدشت
آیین کاشت ۲۰ هزار اصله نهال در قیامدشت با حضور توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری، شعبان زاده بخشدار، ترکاشوند شهردار ، اعضای شورای اسلامی، حجت اسلام و المسلمین امیری امام جمعه و مردم شهید پرور قیامدشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حسین توکلی در آیین کاشت نهال در قیامدشت گفت: در هر گوشه ای از شهر زیرساخت شهری تعریف شده است و تامین آب در کنار پیوست های زیست محیطی در قیامدشت احیا شده است.

توکلی بیان کرد: تبدیل محل تخلیه پسماندهای ساختمانی به مجموعه درختکاری موجب جلوگیری از دست درازی به اراضی ملی است و این نشان می‌دهد که شهرداری قیامدشت با داشتن برنامه ای منظم در همه حوزه ها فعال بوده است و رضایت شهروندان را سرلوحه کار خود قرار داده است.

توکلی با اشاره به اینکه هر کار انجام شده در قیامدشت در مسیر رضایتمندی بوده است گفت: بایستی تلاش کرد در جاهایی که اولویت وجود دارد آنجا هزینه کرد و باید در قسمتهایی از  فعالیتها  حمایت های لازم صورت بگیرد و در قیامدشت بیشتر خدمات در راستای تحقق رضایت بخشی به مردم است و با روی کار آمدن مدیریت شهری مستقل اتفاقات خوبی در شهرداری قیامدشت اتفاق افتاده است.

حسین ترکاشوند شهردار قیامدشت گفت: اعتبارات کاشت نهال خارج از چارچوب آماده شده است و دوستان شورا با موافقت در خرید درخت و نگهداشت آن زحمات فراوان و وافری کشیدند.

شهردار افزود: بالغ بر ۴۰ هزار درخت در طول سه سال کاشته شده و فضای سبز قیامدشت استاندار است و برای نگهداشت آن هم با وجود مشکلات آب توانستیم با ایجاد ۲۰ کیلومتر شبکه آب خام، بهترین بهره وری را انجام بدهیم و یک قطره از آب شرب استفاده نکنیم.

ترکاشوند تمامی اقدامات را در گروی همکاری مجموعه فرمانداری، بخشداری، اعضای شورا بیان کرد و گفت: در سال گذشته، جنگل کاری در حوزه شهرک صنفی خاوران داشتیم و امسال هم ۸ هزار اصله نهال در عرصه ۱۳ هکتار شهرک صنفی، کار فضای سبز انجام دادیم که اتفاق بسیار بزرگی است.

موسوی عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت در آیین کاشت ۲۰ هزار اصله نهال بمناسبت هفته درختکاری گفت: اهمیت درخت و فضای سبز در دین بسیار تاکید شده است و درختکاری به فرمایش رهبری یک فرهنگ است و این آیین بایستی حفظ شود.

او افزود: امیدواریم سالیان سال این درختان را نگهداری کنیم و امید است شهروندان هم در نگهداری آن کوشا باشند.

 

photo_2021-03-08_11-25-25

photo_2021-03-08_11-25-58

photo_2021-03-08_11-25-45

photo_2021-03-08_11-25-50

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز