دیدار حسین نوش آبادی با وزیر ورزش و جوانان

۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۳:۴۴
کد خبر: ۱۱۵۰۷۵۸
دیدار حسین نوش آبادی با وزیر ورزش و جوانان
حسین نوش‌آبادی با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این دیدار نماینده مردم در مجلس، با اشاره به جمعیت هشتصد هزار نفری شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک، خواستار توجه بیشتر وزارت ورزش و جوانان، در حل مشکلات جوانان و تامین نیازها و رفع کمبودها و امکانات ورزشی این سه شهرستان شد.

نوش‌آبادی، وجود ظرفیت های بالای ورزشی و حضور فعال ورزشکاران در رشته های مختلف و راهیابی تعدادی از تیم های ورزشی از جمله فوتسال و والیبال به لیگ برتر کشور، از عدم حمایت جدی مسئولان در حل مشکلات این تیم ها، انتقاد کرد و ضرورت تامین نیازهای مالی و تجهیزاتی هیات های ورزشی این منطقه و حل مشکلات و موانع موجود را مورد تاکید قرار داد.

وزیر ورزش و جوانان، ضمن بیان مشکلات و تنگناهای موجود و تائید نقطه نظرات نماینده مردم در مجلس، دستورات مکتوبی، برای تامین بخشی از نیازهای مالی و تجهیزاتی هیئت های ورزشی سه شهرستان، صادر کردند.

دستور وزیر ورزش و جوانان برای تکمیل استادیوم پنج هزار نفری قرچک، تامین مالی برای ساخت شش زمین چمن برای سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا و زمین چمن جواد آباد، از جمله مواردی بود که در دیدار دکتر نوش‌آبادی با وزیر ورزش و جوانان مورد موافقت قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز