‍ برگزاری جشن بزرگ گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی اسلامشهر؛

مرسلپور: سال گذشته ۱۱۰ زندانی با کمک مردم و خیرین آزاد شدند

۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۵:۱۱
کد خبر: ۱۱۵۰۹۴۱
مرسلپور: سال گذشته ۱۱۰ زندانی با کمک مردم و خیرین آزاد شدند
همزمان با عید بزرگ مبعث جشن بزرگ گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی با مشارکت فرمانداری و دادگستری اسلامشهر در سالن همایش فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مسعود مرسلپور در سخنانی در این مراسم ضمن تبریک عید سعید مبعث با بیان اینکه مردم مومن و خداجوی اسلامشهر همواره در امور خیر مشارکتی فعال دارند گفت: اسفندماه سال گذشته با کمک مردم و خیرین 110 زندانی اسلامشهری که به دلیل جرایم غیر عمد مالی در حبس بودند، آزاد شدند.

 وی همچنین ضمن قدردانی از مشارکت صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی و همچنین مسئولان اتحادیه های صنفی در این امر خداپسندانه افزود:امیدوارم امسال بتوانیم پیش پایان سال با آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی خانواده این افراد را شاد کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم که رضا کمیلی مقدم رئیس دادگستری، یونس اسدی مقدم دادستان و حجت الاسلام قلی پور امام جمعه موقت اسلامشهر نیز حضور داشتند،بیش از 900 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی جمع آوری شد. جمع آوری کمک های مالی از خیرین شهرستان توسط  انجمن حمایت از زندانیان دادگستری اسلامشهر در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز