در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس؛

کرسی آزاد ‌اندیشی با محورتغییر نگاه جوانان به ازدواج برگزار شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۲:۵۵
کد خبر: ۱۱۵۱۷۰۶
کرسی آزاد ‌اندیشی با محورتغییر نگاه جوانان به ازدواج برگزار شد
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس از برگزاری نخستین رویداد کرسی آزاد‌اندیشی با محور تغییر نگاه جوانان به ازدواج از علل افزایش سن تجرد در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ کرسی آزاد‌اندیشی با محور تغییر نگاه جوانان به ازدواج از علل افزایش سن تجرد به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور عبدالله دکتر قاسمی پیر بلوطی سرپرست واحد و داوران  مهدی دولت یار، سیده شبنم لاجوردی و علیرضا مظلوم رهنی از اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی در سالن شهید چمران دانشکده فنی ومهندسی این دانشگاه برگزار شد.

علیرضا مظلوم رهنی معاون فرهنگی ودانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری در مورد برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی در دانشگاه‌ها گفت: هدف افزایش روحیه مطالبه‌گری و آرمان‌خواهی در دانشجویان است.

معاون فرهنگی ودانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی واحد شهر قدس عنوان کرد: این واحد دانشگاهی در راستای افزایش انگیزه و نشاط در رویدادهای دانشجویی همواره پیشگام بوده است و با فعالیت‌های صورت گرفته در اداره کل فرهنگی موفق به انتخاب 12 تیم در شش محور  از این واحد دانشگاهی برای شرکت  مرحله دوم در کرسی آزاد‌اندیشی شدیم.

مظلوم رهنی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در فضای کرسی‌های آزاد‌اندیشی همیشه فعال بوده  صرفاً به موضوعات بسنده نمی کند و دانشجویان در قبال خودمسئولی خودشان در مقابل جامعه وبا بینش رسالت دانشجویی صرفا به موضوعات پیش بینی شده در حوزه دانشگاهی  توجه نمی‌کند. بلکه خودشان را در قبال جا معه مسئول می دانند.

 کرسی آزاد اندیشی  با موضوع ازدواج با محور تغییر نگاه جوانان به ازدواج با حضور تیم موافق با نام مطلع عشق و   متشکل از خانم ها آرزورضایی،حسنا حدادی،مونا ملک شاهی،مهتاب کشاورزواعضا تیم منتقدبا نام آزاد اندیشان قدس و متشکل از خانم ها شیرین رستمی،الهام جعفری افرا،زهرا حبیبی و زهرا مدیری برگزار شد.

90

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز