دپوی ۲۰ میلیارد دارو در یک داروخانه

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۳:۱۴
کد خبر: ۱۱۵۲۰۱۰
دپوی ۲۰ میلیارد دارو در یک داروخانه
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از کشف بیش از 60 هزار عدد داروی کمیاب قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ "نادر مرادی" اظهار داشت: به دنبال کسب  خبری مبنی بر اینکه داروخانه ای اقدام به دپوی مقادیر زیادی داروی قاچاق در انبار خود کرده، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی دقیق موضوع مشخص شد متصدی یک داروخانه با اجاره یک واحد مسکونی روبه روی واحد صنفی خود اقدام به دپوی مقادیر زیادی داروی قاچاق و غیر مجاز کرده و آنها را به قیمت های گزاف به مشتریان خود می فروشد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ تصریح کرد: پس از تایید صحت خبر و اخذ مجوز قضائی، ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ به همراه کارشناسان اداره غذا و دارو به محل مورد نظر در حوالی خیابان "توانیر" اعزام که در بازرسی از این انبار موفق به کشف60 هزار و 302 عدد داروی قاچاق شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان اداره غذا و دارو، ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 20 میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی، شد؛ گفتنی است، براساس دستور قضائی، داروخانه و انبار مذکور نیز پلمب شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز