رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری قدس خبر داد؛

اطفای حریق مهیب کارخانه رنگ‌سازی در خیابان چمن شهرقدس

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۷:۰۵:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۲۴۸۷
اطفای حریق مهیب کارخانه رنگ‌سازی در خیابان چمن شهرقدس
آتش نشانان تلاشگر شهرقدس شب گذشته در یک عملیات نفسگیر موفق به اطفای حریق مهیب و سنگین یک کارخانه رنگ سازی در خیابان چمن شدند. در این عملیات که با انفجارهای پیاپی بشکه های موجود در کارخانه همراه بود، آتش نشانان ۵ ایستگاه از شهرقدس، ۳ ایستگاه کمکی از تهران و یک دستگاه آب پشتیبان از شهریار حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسن همیانی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس در تشریح این عملیات گفت: شب گذشته حادثه آتش سوزی در یک کارخانه رنگ‌سازی واقع در خیابان چمن به مرکز فرماندهی سازمان مخابره شد که بلافاصله تیم‌های آتش‌نشانی به محل اعزام گردیدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات آتش‌نشانان ۵ ایستگاه از شهرقدس، ۳ ایستگاه کمکی از تهران و یک دستگاه آب پشتیبان از شهریار مشارکت داشتند، بیان داشت: نیروهای آتش‌نشانی پس از حدود یک و نیم ساعت جدال با حریق و انفجارهای پیاپی بشکه های موجود در کارخانه رنگ‌سازی و انبار مواد شیمیایی از قبیل تینر و رزین موفق به اطفای حریق و مهم تر از آن جلوگیری از سرایت آتش به انبار و مخزن مواد اولیه شرکت شدند.

همیانی افزود: این حریق که از فاصله دور و از شهرهای اطراف نیز قابل مشاهده بود، بدلیل احتراق و انفجار مواد شیمیایی مانند تینر، بسیار خطرناک و با ریسک‌پذیری بالا ارزیابی می شود که خوشبختانه هیچ مصدومی اعم از کارکنان شرکت و یا آتش‌نشانان در پی نداشت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس خاطرنشان کرد: نیروهای پرتلاش آتش‌نشانی که با سرعت عمل خود از خسارات بیشتر جلوگیری به عمل آوردند، در پایان عملیات محل را ایمن سازی کرده و به مالک تحویل دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز