توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در اسلامشهر/ ۴۰۰ بسته برای زلزله زدگان سی سخت ارسال شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۲:۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۱۵۳۰۳۰
توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در اسلامشهر/ ۴۰۰ بسته برای زلزله زدگان سی سخت ارسال شد
با حضور مدیرکل کمیته امداد استان تهران ۶۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد شهرستان اسلامشهر توزیع و ۴۰۰ بسته برای زلزله زدگان سی سخت ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در نشست با اعضای هیأت عامل شرکت داده ورزی فرادیس البرز ،گفت:هم اکنون بیش از ۸۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند و این تعداد خانوار از خدمات حمایتی از جمله تسهیلات اشتغال زایی،وام ضروری،خرید و تعمیر مسکن، تأمین جهیزیه ، امور فرهنگی و ... بهره مند می شوند.

وی افزود: یکی از برنامه های کمیته امداد این است از همه امکاناتی که در تعامل با سازمان ها ، مراکز دولتی ، غیردولتی و خیّران  همه امکاناتی که در اختیار این نهاد قرار می گیرد، برای رفع محرومیت جامعه هدف استفاده نماید تا آنها را به خودکفایی برساند.

پرپنچی، با بیان اینکه هم اکنون ۲۱ هزار و ۱۲۳  فرزند یتیم و محسنین از خدمات طرح اکرام ایتام و محسنین بهره مند می شوند، افزود: کمک‌های مالی حامیان به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود و کمیته امداد تنها بر این روند نظارت دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه توانمند سازی و استقلال خانواده های تحت حمایت یکی از مهم ترین اولویت های این نهاد است ، بیان کرد: در همین جهت در ۱۱ ماهه امسال با ارائه خدمات در حوزه اشتغال و خودکفایی هزار و ۴۴۹ خانوار خودکفا و از چرخه حمایتی خارج شده اند.

در ادامه گنجی،عضو هیأت امناء شرکت داده ورزی فرادیس البرز ضمن تشکر از خدمات کمیته امداد از همکاری با این نهاد ابراز خرسندی نمود و ابراز امیدواری کرد: در سال آینده نیز خدمات بیشتری برای جامعه هدف تحت حمایت این نهاد ارائه نماید.

همچنین محمدرضا غضنفری ، رئیس کمیته امداد شهرستان اسلامشهربا بیان اینکه با مشارکت شرکت داده ورزی فرادیس البرز هزار بسته معیشتی به این نهاد برای توزیع میان مددجویان تحت حمایت اهداء شده است،گفت: از این تعداد بسته معیشتی ۶۰۰ سبد میان خانواده های تحت حمایت اسلامشهر توزیع شد و ۴۰۰ بسته دیگر برای زلزله زدگان سی سخت ارسال شده است.

وی افزود: این بسته ها حاوی برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، حبوبات ، چای و قند است و ارزش هر بسته نیز ۶۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

شایسته ذکراست: در پایان این نشست مدیرکل کمیته امداد استان تهران از همراهی این شرکت با این نهاد در جهت خدمت رسانی بیشتر به جامعه هدف تحت حمایت با اهداء لوح سپاس، تقدیر کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز