مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران؛

سال ۱۴۰۰ سال برنامه محوری و برنامه ریزی در اداره کل است

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۴:۲۴
کد خبر: ۱۱۵۳۸۹۵
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در جلسه شورای اداری اعلام کرد: سال 1400 سال برنامه محوری و برنامه ریزی در اداره کل است، چرا که در سایه برنامه‌ریزی کارها بهتر انجام می شود
به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نصرالله پریچهره گفت: یک‌سال پر مشقت و سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و به لطف الهی و به نوعی دو قرن را تجربه می‌کنیم. با مسئولیتی که روی شانه‌های مان سنگینی می‌کند، باید خیلی تلاش کنیم و همه مسئول هستیم، چرا که هر کس در هر جایگاهی، پیش خدا مسئول است.
 
وی افزود: باید تفکر خود را به سمتی ببریم که اخلاق سرلوحه دستگاه ورزش باشد و باید نگاه آن باشد که به گفته‌ مقام معظم رهبری؛ ورزش عبادت باشد. باید شعار را تبدیل به شعور کنیم و با همفکری، برنامه ریزی کنیم که در سال 1400 دو قدم جلوتر برویم، دوکار بهتر و دو برنامه بیشتر داشته باشیم. برنامه ریزی از استراتژی های سال آینده همه‌ ما باید باشد. تقویم و برنامه همواره مورد تأکید من به‌ویژه در جلسات با هیات‌های ورزشی است و در این راه باید تذکر داد، زیرا تذکر موجب رشد می شود و فضای ما، فضای معنوی خواهد شد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان ادامه داد: باید شاداب باشیم و به هم انرژی مثبت بدهیم، همه یک خانواده هستیم و باید از هم‌زبانی به همدلی برسیم. این‌ها را با یک‌زبان زیبا، لطیف و خوب به‌هم تذکر بدهیم و این را هم باید تمرین کنیم، چرا که تمرین و تکرار تأثیر گذار است و در ادامه آن دانایی هم می‌آید. در این بین باید مهارت پذیرش اشتباه را در خودمان ایجاد کنیم، زیرا باعث می‌شود قلب‌ها به‌هم نزدیک‌تر شود. این را تمرین کنید، در غیر این صورت سقوط، انحراف و فساد در انتظار است.
 
وی افزود: در سال 1400 حضور فیزیکی‌ روسای ادارات حوزه و شهرستان در اداره‌کل باید با برنامه باشد. در اداره‌کل، کارگروه‌ها تشکیل ‌شده و دیگر یک فرد تصمیم‌گیرنده نیست. باید به‌دنبال درآمد پایدار و دعوت از سرمایه‌گذار باشیم و فضا را خوب نشان دهیم تا سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری بیاید. خوشبختانه از سوی سرمایه‌گذاران با درخواست‌های گوناگون در فرایند ماده 27 و 6 مواجه هستیم و باید مهارت خود را در ارتباطات بالا ببریم که همان مدیریت بازاریابی است.
 
پریچهره تاکید کرد: عده‌ای نگران افزایش سرعت ما هستند. یک روزی تهران اول، دوم و سوم بود و الان باید این رتبه را بهتر کنیم و سرعت خود را افزایش دهیم. امکانات نیروی انسانی را فراهم کنیم تا برنامه‌ریزی بهتری برای سال 1400 داشته باشیم. قطعا بحث ارزیابی که وسط بیاید، تعارف نداریم.
 
مدیرکل ورزش و جوانان گفت: در بحث اهمیت ورزش همگانی، عمومی کردن ورزش مهم است و باید آمایش ورزش کنیم. قرار نیست که یک شهرستان‌ ما حتما در بیست رشته اول شود. دقت نظر داشته باشید که به‌دنبال بعضی از رشته‌های جهانی و المپیک بروید و در بحث همگانی هم فعالیت کنید. رشته‌های جهانی و المپیکی را رشد بدهید و کسب سهمیه را مدنظر داشته باشید. در امور خیریه و ایثارگران هم باید تلاش خود را بیشتر کنیم و در سر و سامان دادن به امور جوانان، مراکز مشاوره و سمن‌ها حضور پررنگ‌تری داشته باشیم. الان شرایط خوب است، ولی با برنامه‌ریزی بهتر جا برای کار بیشتر هم هست.
 
وی با اشاره به این مهم که همه موظف به همکاری با دستگاه های نظارتی و پاسخگویی به درخواست کتبی آنها هستیم، از تلاش های انجام شده در بحث حقوقی در راستای تک برگی شده پنجاه تا شصت درصد زمین‌های کل ورزش استان تهران در سال 1400 گفت که روند آن از سوی اداره کل ثبت اسناد شروع شده است.
پریچهره تاکید کرد: در شرایط کرونایی، در کارگروه باید بررسی شود که مجوز بدهیم اماکن ورزشی تا اردیبهشت ماه در اختیار مستاجر باشد، چرا که در دست آنها باشد، بهتر است تا اینکه در اختیار ما باشد.

 

نظر شما