شهردار قدس تشریح کرد؛

اقدامات مجموعه مدیریت شهری در قالب طرح استقبال از بهار ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۵۴۹۲
اقدامات مجموعه مدیریت شهری در قالب طرح استقبال از بهار ۱۴۰۰
مهندس مختاری شهردار قدس اقدامات اجرایی مجموعه مدیریت شهری در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهندس مسعود مختاری با بیان اینکه امسال نیز همچون سالیان گذشته در آستانه آغاز سال نو بازپیرایی و زیباسازی معابر و فضاهای شهری در قالب طرح استقبال از بهار ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفته است، گفت: از آنجا که بهار با تحول و بیداری طبیعت همراه است، شهرداری قدس نیز با انجام اقدامات متعددی در راستای احیای فضا و محیط شهری گام برداشته تا حال و هوای عید نوروز را در سطح شهر و در میان شهروندان عزیز ایجاد نماید.

وی افزود: از این قبیل اقدامات می توان به نصب المان های متناسب با عید نوروز، احیای فضای سبز شهری و کاشت نهال، گل و گیاه در بلوارها، میادین و بوستان‌ها، هرس درختان، رنگ آمیزی دیوار های سطح شهر، جداول بلوارها، میادین و ایستگاه های اتوبوس، تعویض پرچم های سطح شهر، تسطیح و نخاله برداری اراضی، ساماندهی روشنایی معابر و بوستان ها، پاکسازی و حذف تبلیغات غیر مجاز و شستشوی دیوار ها، معابر، اماکن عمومی، نهرهای آب، باکس های زباله و... اشاره کرد.

شهردار قدس عنوان کرد: این قبیل اقدامات در طول سال به صورت مستمر در حال اجرا می باشد، لیکن در طرح استقبال از بهار به صورت جهادی و همه جانبه انجام می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز