خبر خوش مدیرکل سرمایه گذاری استانداری تهران به صنعتگران؛

استقرار واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی تسهیل شد

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۱۵۶۸۱۰
استقرار واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی تسهیل شد
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران گفت: صدور مجوز احداث، توسعه، تغییر خط تولید و تغییر محل واحدهای تولیدی در محل استقرار در شهرک ها و نواحی صنعتی که تحت نظارت سازمان محیط زیست رده بندی شده اند، مستلزم اخذ استعلام از سازمان محیط زیست نیست. .

فریدون عطایی با اشاره به مطالبه صنعتگران جهت احداث، توسعه و تغییر خط تولید اظهار داشت: توسعه واحدهای صنعتی در استان تهران متقاضی زیادی دارد.

وی ادامه داد: در راستای تسهیل فعالیت صنعتگران اصلاح ماده ۴ مقررات و ضوابط استقرار واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی و ابلاغیه سازمان حفاظت محیط زیست مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران عنوان کرد: بر این اساس صدور مجوز احداث، توسعه، تغییر خط تولید و تغییر محل واحدهای تولیدی در محل استقرار در شهرک ها و نواحی صنعتی که تحت نظارت سازمان محیط زیست رده بندی شده اند، مستلزم اخذ استعلام از سازمان محیط زیست نیست.

عطایی گفت: طبق این اصلاحیه در شرایط اضطرار اگر ایجاد، توسعه و موارد مربوط به واحدهای صنعتی، تولیدی و معدنی آلایندگی نداشته باشند به تشخیص شرکت شهرک های صنعتی انجام می شود و نیازی به استعلام از محیط زیست ندارند.

وی سپس خاطرنشان کرد: این اصلاحیه تا حدودی مشکل صنعتگران را رفع می کند، در عین حال پیگیر مصوبه اصلاح قانون ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری استان تهران هستیم تا این واحدها بعد از استقرار در مرحله بهره برداری دچار مشکل نشوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز