«کارگروه تخصصی ویژه مسکن مهر» در بخش کهریزک تشکیل می شود

۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۰:۲۹:۴۹
کد خبر: ۱۱۵۷۴۳۷
«کارگروه تخصصی ویژه مسکن مهر» در بخش کهریزک تشکیل می شود
بخشدار کهریزک گفت: «کارگروه تخصصی ویژه مسکن مهر» به منظور رفع مشکلات ساکنان این منطقه تا اردیبهشت ماه تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ امین بابایی بخشدار کهریزک به همراه سرهنگ خداداد کاشفی فرمانده سپاه حضرت روح الله(ره) و احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به منظور رفع مشکلات ساکنان مسکن مهر کهریزک صبح امروز از این منطقه بازدید کردند.

امین بابایی در حاشیه این بازدید با اشاره به نواقص اجرای این طرح اظهار داشت: فنداسیون کار ایرادات فنی دارد و طرح مطالعاتی آن تکمیل نشده است.

وی با اشاره به چالش های اجتماعی این مجموعه گفت: سرانه های فرهنگی، آموزشی و انتظامی رعایت نشده و اساسا نوع تفکیک اراضی با معضل و چالش های جدی و اساسی روبرو شده، در قسمت های شخصی ساز حتی علائم دکل برق نیز رعایت نشده و در مواردی به عنوان ستون منازل استفاده شده است.

بخشدار کهریزک با بیان اینکه بالای دو هزار نفر در مسکن مهر این منطقه ساکن هستند، تصریح کرد: «کارگروه تخصصی ویژه مسکن مهر» را به منظور رفع مشکلات این شهرک تا قبل از اردیبشهت ماه تشکیل می دهیم تا در این کارگروه با مشارکت مدیریت شهری، سپاه و حوزه سیاسی اجتماعی بخشداری، آسیب ها اولویت بندی شود و تا قبل از خرداد ماه اقدام عملیاتی داشنه باشیم.

بابایی درخصوص مدرسه نیمه کاره در این محدوده بیان کرد: مدرسه هشت کلاسه در دو طبقه احداث و به نا به دلایلی نیمه کاره رها شده بود که با پیگیری های بخشداری، نواقص کار برطرف شده و دو نفر خَیر برای تکمیل آن اعلام آمادگی کرده اند.

وی با بیان اینکه سازمان محیط زیست کشور نظر قطعی برای جابجایی آرادکوه را داده است، افزود: استاندار تهران نیز اعلام کرده که فعالیت آرادکوه در این منطقه غیرکارشناسی است لذا از آغاز سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران برای جابجایی آرادکوه مناقصه برگزار کرده است.

photo_2021-03-28_07-03-37

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز