استاندار تهران در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان؛

تداوم کاهش نرخ بیکاری استان تهران در سال ۹۹ به ۸/۴ درصد

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۷:۵۵:۵۵
کد خبر: ۱۱۵۷۹۱۱
تداوم کاهش نرخ بیکاری استان تهران در سال ۹۹ به ۸/۴ درصد
انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت : در سال ۹۹ نرخ نقطه ای بیکاری در استان تهران در زمستان ۶/۸ و بطور کلی ۸/۴ بود و سیر نزولی کاهش نرخ در استان تهران از سال ۹۷تا ۹۹مرهون هم افزایی همه ازکان دولت و بخش خصوصی در استان تهران است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ دکتر انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت : در سال های ۹۸ و ۹۹ شاهد اقدامات خوبی در راستای مرتفع کردن مشکلات زیرساختی واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی شاهد بودیم که پویایی و کاهش نرخ بیکاری را در استان تهران شاهد بودیم.

وی افزود:علیرغم تحمیل تحریم های طالمانه به کشور که اشتغال و اقتصاد را هدف قرار داده است اما در این شرایط از سال ۹۷تا ۹۹شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان تهران هستیم.

بندپی بیان کرد: در سال ۹۹ نرخ نقطه ای بیکاری در استان تهران  در زمستان ۶/۸ و بطور کلی ۸/۴ بود و سیر نزولی کاهش نرخ در استان تهران از سال ۹۷تا ۹۹مرهون هم افزایی همه ازکان دولت و بخش خصوصی در استان تهران است.

استاندار تهران گفت : سرانه تخت بیمارستانی در استان تهران ۶دهم درصد به ازای هر هزار نفر است وانتظار داریم تا پایان دولت بیمارستان های ملارد،فیروزآبادی ری و شهریار که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردارند به بهره برداری برسد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز