حضور گردشگران در اماکن تفرجگاهی برای روز طبیعت ممنوع است

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۴:۰۷:۴۶
کد خبر: ۱۱۵۸۲۰۴
حضور گردشگران در اماکن تفرجگاهی برای روز طبیعت ممنوع است
عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس پس از جلسه اضطراری کمیته مقابله با کرونا در شهرستان، از ممنوعیت حضور شهروندان و گردشگران در اماکن تفریحی، بوستان ها و تفرجگاه های شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ این جلسه با حضور معاونان فرماندار، بخشداران، فرمانده انتظامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و نمایندگان شهرداری ها برگزار و فرماندار پردیس با تشریح ابلاغیه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا و دستورات معاون امنیتی وزیر کشور، اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از حضور گردشگران و شهروندان در اماکن تفرجگاهی شهرستان را لازم دانست.

رضایی افزود: باید مراقبت کنیم تا مردم بیشتر از این درگیر نشوند و در هفته آتی نیز جلسه کمیته مقابله با کرونا در شهرستان برگزار شده و برای ادامه روند محدودیت ها تصمیم گیری خواهد شد، اما برای تعطیلات آخر هفته و روز طبیعت و با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا باید محدودیت‌هایی در اماکن تفرجگاهی سطح شهرستان به وجود آید.

فرماندار پردیس اطلاع رسانی عمومی در این زمینه را لازم دانست و گفت: مردم باید بدانند که حضور در طبیعت و در کنار هم بودن می‌تواند خطر ابتلا به کرونا را بسیار افزایش دهد از این رو اطلاع رسانی به مردم و ایجاد مشارکت عمومی برای خودداری شهروندان و گردشگران برای حضور در طبیعت، تفرجگاه ها و بوستان ها امری لازم است.

در ادامه پیرامون اقدامات و راهکارهای ایجاد محدودیت‌ها در اماکن تفریحی و گردشگری شهرستان تبادل نظر صورت گرفت و با توجه به شرایط ویژه گردشگری شهرستان پردیس مقرر شد پس از پایان جلسه اطلاع رسانی عمومی از طریق نصب بنر در ورودی شهرها، روستاها، بوستان ها و مناطق گردشگری و شبکه های مجازی پیرامون ممنوعیت حضور گردشگران در این اماکن انجام و با بخش ها و شهرهای همجوار نیز هماهنگی لازم انجام شود.

حضور دهیاران با استفاده از تمام نیروها برای کنترل مبادی ورودی روستاها، بهره گیری از خودروهای آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس  و شهرداری ها برای اطلاع رسانی از طریق بلند گوی خودرویی، همکاری نیروی انتظامی با بخشداری ها برای استقرار نیرو در روستاهای شهرستان و پیشگیری از ورود شهروندان به بوستان ها از جمله مصوبات این جلسه بود.

1111111111

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز