مهلت ۷۲ساعته پلیس برای خروج خودروهای با پلاک غیربومی از محدوده غرب استان تهران

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۶:۲۵:۴۲
کد خبر: ۱۱۵۸۲۶۸
مهلت ۷۲ساعته پلیس برای خروج خودروهای با پلاک غیربومی از محدوده غرب استان تهران
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران از مهلت ۷۲ساعته برای خروج خودروهای غیربومی از محدوده غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش برگزاری برنا از تهران ؛ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران از مهلت ۷۲ساعته برای خروج خودروهای غیربومی از محدوده غرب استان تهران خبر داد و اظهار داشت: برابر ابلاغیه؛ رانندگان خودروهای با پلاک غیربومی از زمانی که رنگ بندی شهرستانهای غرب استان تهران اعلام شده است ۷۲ساعت فرصت دارند از محدوده غرب استان تهران خارج شوند . رانندگان با پلاک غیربومی بعد از پایان مدت اعلامی در صورت عدم خروج از محدوده غرب استان تهران برابر مصوبه ستاد ملی کرونا، اعمال قانون خواهند شد.

سرهنگ محمودی در ادامه افزود: در روز های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرستانهای دارای شرایط  قرمز و نارنجی استان ممنوع می باشد ، چرا که ممنوعیت های ترافیکی از صبح روز چهارشنبه یازدهم فروردین ماه در شهرستان های دارای وضعیت قرمز و نارنجی اجرا می گردد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران  در خصوص رنگ بندی شهرستانها اظهار داشت؛ فعلأ شهرهای دارای شرایط نارنجی؛ شهرستان شهریار و رباط کریم هستند ، خوشبختانه شهروندان استانی مثل همیشه همکاری خوبی داشته اند و در خواست پلیس در این خصوص پرهیز از ترددهای غیرضروری می باشد.

سرهنگ محمودی افزود؛ رانندگان متخلف در شهرهای دارای وضعیت قرمز در هر ۲۴ساعت به مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای دارای وضعیت نارنجی به مبلغ پانصد هزار تومان جریمه خواهند شد.

سرهنگ محمودی در پایان گفت؛  تاکید و توصیه ما با توجه به شرایط ویروس کرونا  این است که شهروندان استانی از ترددهایی که باعث شیوع و انتشار بیماری می شود  به ویژه تجمعات در پارک ها ، بوستان ها ، حاشیه رودخانه ها و.. ‌در روز ۱۳,فروردین ماه اجتناب و به سلامت خود توجه نمایند.

 

نظر شما