عزم شهرستان قرچک برای شکوفایی جهش تولید در سال ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۶:۱۷
کد خبر: ۱۱۵۹۲۱۷
عزم شهرستان قرچک برای شکوفایی جهش تولید در سال ۱۴۰۰
اولین جلسه شورای اداری شهرستان قرچک در سال ۱۴۰۰ به ریاست بهمن خطیبی فرماندار و با حضور حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار و رؤسای ادارات و نهادها با محوریت ابلاغ اولویت‌های کاری دستگاه‌های اجرایی در سال جدید برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرماندار قرچک با اشاره به اینکه میزان تعهد ایجاد اشتغال این شهرستان در سال گذشته سه هزار و ۵۴ شغل تعیین شده بود، اظهار داشت: خوشبختانه در سال ۹۹، سه هزار و ۳۷۴ شغل در این شهرستان ایجاد شد که تحقق حدود ۱۱۰ درصدی اشتغال اتفاق افتاد.

بهمن خطیبی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان افزود: تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» با همراهی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف و همچنین همفکری نخبگان و همت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی، منجر به شکوفایی جهش تولید خواهد شد.

وی بیان کرد: مطابق شعار سال، برای پشتیبانی و حمایت از تولیدات داخل و رفع موانع، هر یک از ادارات دارای سهم خاصی هستند.

رئیس شورای اداری شهرستان قرچک اضافه کرد: امسال برنامه‌های دولت در راستای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با قوت دنبال خواهد شد و شعار سال نیز انگیزه کافی را به همه ما عطا کرده که با انرژی مضاعف و همکاری همه‌جانبه نسبت به انجام وظایف اقدام کنیم.

خطیبی گفت: حمایت از همه واحدهای تولیدی بخصوص شهرک صنعتی در رأس برنامه‌های تحقق شعار امسال است که امیدواریم با جذب سرمایه‌گذاران و نیروی کار جوان، به تعهدات اشتغال در سال جاری نیز عمل کنیم.

فرماندار قرچک ادامه داد: در موضوع تأمین ارزاق با برنامه‌ریزی ستاد تنظیم بازار کشور و استان تهران و همکاری سازمان صمت، کالاها با قیمت مصوب دولتی توزیع شد که امسال نیز توزیع این اقلام ضروری با جدیت پیگیری و انجام خواهد شد.

وی همچنین با تبریک روز طبیعت، از همکاری مردم برای مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس و عدم تجمع و دورهمی در این روز و همچنین تلاش عوامل انتظامی، سپاه، شهرداری، بخشداری و دهیاری‌ها قدردانی کرد.

خطیبی اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط وزارت بهداشت و درمان، تا پایان سال همه اقشار در برابر این ویروس واکسینه شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز