در شهرستانهای غرب استان تهران؛

اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز از امروز به مدت سه روز

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۵:۲۹:۵۰
کد خبر: ۱۱۶۰۹۹۸
اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز از امروز به مدت سه روز
رئیس پلیس راهور غرب استان تهران در گفتگویی با برنا از اجرای طرح برخورد با تخلفات خودروهای حادثه سا ز ( طرح آرامش 1) به ویژه سرعت های غیر مجاز در هفته جاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رئیس پلیس راهور  غرب استان تهران در گفتگویی با برنا از  اجرای طرح برخورد با تخلفات  خودروهای حادثه سا ز ( طرح آرامش 1) به ویژه سرعت های غیر مجاز در هفته جاری خبرداد و در این رابطه اظهار داشت : به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ترافیکی و در راستای کاهش تصادفات و آرامش و آسایش شهروندان استانی ، از یوم جاری هفدهم  فروردین ماه  به مدت سه روز طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز که ریشه اصلی حوادث رانندگی هستند در دستور کار ماموران پلیس راهور این استان قرار گرفته و رانندگان در صورتی که مرتکب تخلفات حادثه ساز نظیر ؛ سرعت های غیر مجاز شوند برابر مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

وی در ادامه افزود:  چنانچه رانندگان دو تخلف همزمان حادثه ساز نظیر سرعت غیرمجاز ، سبقت غیرمجاز و ... را مرتکب شوند حودروی آنها ضمن اعمال جریمه به مدت 72 ساعت توقیف خواهد شد.

سرهنگ محمودی پیرامون سرعت های غیرمجاز گفت: سرعت غیرمجاز در  رانندگی باعث می شود که زمان عکس العمل راننده و فاصله موردنیاز تا توقف  وسیله نقلیه افزایش پیدا کند و همین امر باعث می شود که احتمال وقوع تصادف نیز افزایش یابد.

سرهنگ محمودی در پایان به رانندگان توصیه کرد: همواره در معابر شهری سرعت مطمئنه را رعایت نمایند تا عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به علت سرعت زیاد باعث سوانح ناگوار رانندگی نشود. همچنین در سرعت های غیرمجاز احتمال کشته شدن یک عابر پیاده در برخورد با یک وسیله نقلیه موتوری به طور چشمگیری افزایش می یابد. بنابراین راندن وسیله نقلیه با سرعت های غیرمجاز میزان و شدت تصادفات ، مصدومیت و مرگ و میرهای ترافیکی را افزایش داده و در مقابل کاهش سرعت ، ایمنی عبور و مرور در معابر را تضمین خواهد کرد.لذا به شهروندان توصیه می شود با رعایت سرعت مجاز در رانندگی ، سلامت و ایمنی خود و سایر کاربران ترافیکی را تضمین نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز