شهردار اندیشه :

حضور گسترده مردم در انتخابات باعث عزت و سربلندی نظام است /دیدار نوروزی شهردار اندیشه با اعضای شورای اسلامی شهر

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۱:۵۲
کد خبر: ۱۱۶۱۱۰۲
حضور گسترده مردم در انتخابات باعث عزت و سربلندی نظام است /دیدار نوروزی شهردار اندیشه با اعضای شورای اسلامی شهر
علی ملکی شهردار اندیشه در دیداری نوروزی که بهمراه معاونین، مدیران سازمانها و مدیران شهری با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر داشتند ضمن تبریک سال نو و تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای پارلمان شهری اندیشه ، سال جاری را بسیار سرنوشت ساز و مهم برای کشور دانست و بر حضور گسترده مردم در انتخابات باعث عزت و سربلندی نظام تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  یعقوب وکیلی رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه از خدمات ارزنده پرسنل شهرداری و شهردار این شهر بواسطه تلاش‌های شبانه روزی در زمینه کرونا قدردانی نمود و افزود : یکی از اقدامات بسیار قابل توجه در روزهای کرونایی در خصوص کمکهای مومنانه و تخصیص کمک مالی در مراحل مختلف به بهره برداران ناوگان حمل‌ونقل و توزیع لاستیک و اقلام بهداشتی بود که باعث شد تا شهرداری اندیشه بتواند ضمن کسب کارنامه ای درخشان ، دو رتبه برتر در بین شهرداری‌های استان کسب نماید که لازم می دانم از همت و کوشش همه عزیزان تقدیر نمایم.

علی ملکی شهردار شهر اندیشه در ادامه این جلسه افزود : در سال گذشته که شاهد شرایط خاص شیوع کرونا بودیم همراهی اعضای شورای اسلامی شهر  باعث شد تا به بهترین وجه بتوانیم به سرعت وارد عمل شویم و عملکرد قابل قبولی را در حوزه های مختلف ارائه دهیم که لازم میدانم به سهم خود از زحمات و تلاش‌های این عزیزان بویژه پرسنل و کارکنان شهرداری اندیشه به نحو احسن قدردانی نمایم.

وی خاطرنشان کرد : در سال جاری،اتمام و به نتیجه رسیدن پروژه های ناتمام از اولویتهای کاری مجموعه مدیریتی شهری محسوب میشود و امیدواریم بتوانیم آن را اجرایی نماییم.

 در پایان این دیدار اولین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اندیشه در سال ۱۴۰۰ با حضور اعضا و با محوریت شعار سال جاری و لوایح ارسالی آغاز گردید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز