زنگ خطر وضعیت قرمز کرونایی برای شهریار

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۹:۲۵
کد خبر: ۱۱۶۱۳۷۵
زنگ خطر وضعیت قرمز کرونایی برای شهریار
فرماندار شهریار با اشاره به زنگ خطر وضعیت قرمز کرونایی شهریار برای تمامی مسؤولان و دست‌اندکاران شهرستان و لزوم تشدید رعایت محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: هدر رفتن پساب‌ها در شهرستان گلایه ماست و در سال جاری تکلیفی است که بایستی دستگاه‌های مربوطه همچون امور آب، آبفا و جهاد کشاورزی به صورت جدی نسبت به تعیین تکلیف این پساب‌ها و حق‌آبه‌ها اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نورالله طاهری فرماندار شهریار با اشاره به اولویت‌های سال ۱۴۰۰ گفت: اولویت اصلی تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری است که تمامی ادارات بایستی دست‌پر وارد جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان شوند که اگر اداره‌ای به فکر ایجاد مانع برای تولید است در این جلسات شرکت نکنند.

وی با اشاره به موضوع بااهمیت کنترل بیماری کرونا افزود: شهرستان شهریار مهاجر پذیر و مسافر‌پذیر است و اعلام وضعیت قرمز زنگ خطری برای همه مسؤولان و دست‌اندکاران است و توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها برای بازگشت به حالت زرد و آبی ضروری است.

فرماندار شهریار بیان داشت: مسئله خسارات وارده بر کشاورزان و باغداران از موضوعات اصلی شهرستان است که هزار میلیارد تومان ضرر بر باغات وارد شده است و بایستی تمامی دستگاه‌های مرتبط برای کمک به میدان بیایند تا از باغداری که حفظ باغ کرده حمایت شود.

طاهری با اشاره به اولویت پیگیری حق‌آبه‌های کشاورزی و تامین تاسیسات مربوطه گفت: گله ما و سایر مسؤولان این است که این پساب‌ها در حال هرز رفتن است و بایستی برای سال جاری به صورت جدی و زمانبندی وضعیت پساب‌های موجود شهرستان تعیین تکلیف شود.

وی ضمن تکلیف به دستگاه‌های امور آب، آبفا و جهاد کشاورزی برای پیگیری امورات مربوط حق‌آبه‌ها و پساب‌ها ادامه داد: در خصوص بیمارستان امام خمینی(ره) با زحمت همگانی طی دو سال اخیر به بیش از ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است و به نظر با پیگیری‌های نماینده و سایر مسؤولان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان تامین خواهد شد.

فرماندار شهریار با اشاره به لزوم پیگیری تسریع در اتصال شهرستان به آب شرب سطحی  تصریح کرد: در حوزه پروژه تقاطع غیرهمسطح شهریار نیز کار به خوبی در حال انجام است و استاندار محترم شخصا ورود کرده و امیدواریم فاز نخست به زودی به نتیجه برسد.

 

نظر شما