تغییر شرایط فعالیت اصناف در شهرستان پردیس / بازگشایی کار اصناف

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۱:۳۰
کد خبر: ۱۱۶۱۶۳۲
تغییر شرایط فعالیت اصناف در شهرستان پردیس / بازگشایی کار اصناف
فرماندار پردیس اعلام کرد: از فردا ۲۰ فروردین اصناف مجددا اجازه فعالیت با رعایت پروتکلها و تعهدنامه را خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس با قدردانی از همکاری اصناف در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و ممنوعیت های اعمال شده گفت: برخی از شهروندان شهرستان پردیس در ایام تعطیلات نوروز به دیگر شهرستان ها سفر کرده بودند و در بازگشت احتمال انتقال بیماری از مسافران بسیار زیاد است به همین دلیل برخی محدودیت ها با نظر کمیته مقابله با کرونا و بر اساس وضعیت قرمز شهرستان اعمال شده بود.

وی افزود: فعالیت اصناف به غیر از گروه یک با توجه به وضعیت قرمز شهرستان ممنوع است اما برای مساعدت به ادامه فعالیت اصنافی که مقررات و ضوابط بهداشتی را رعایت می کنند، از صبح فردا پنج‌شنبه مشروط به ارائه تعهد صاحبان اصناف برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی،  فعالیت پیش از ظهر از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و بعد از ظهر از ۱۶ الی  ۱۹ بلامانع خواهد بود.

وی از عموم شهروندان خواست از هر گونه تجمع یا دورهمی خودداری کرده و در انجام امورات روزانه خود نیز رعایت بهداشت فردی و شیوه نامه های بهداشتی را مد نظر قرار دهند و خاطر نشان کرد: گشت بازرسی کمیته مقابله با کرونادر صورت مشاهده موارد نقض ضوابط بهداشتی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

گفتنی است با اعلام وضعیت قرمز در  شهرستان پردیس اصناف این شهرستان در هفته جاری بغیر از گروه یک بمدت دو هفته  اعلام تعطیلی گرفته بودند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز