فرماندار شهریار؛

الزام قطعی تعطیلی گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهریار/ آمار ابتلا و بستری کرونا روزانه در حال افزایش است

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۳:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۳۷۸۰
الزام قطعی تعطیلی گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهریار/ آمار ابتلا و بستری کرونا روزانه در حال افزایش است
طاهری فرماندار شهریار با اشاره به الزام قطعی تمامی گروه‌های شغلی ممنوع شده ۲، ۳ و ۳ جهت تعطیلی و ممنوعیت فعالیت و برخورد بدون تعارف با واحد‌های متخلف، گفت: متاسفانه آمار ابتلا و بستری ناشی از کرونا به صورت روزانه در شهریار در حال افزایش است و تمامی دستگاه‌ها موظف اجرای دقیق دستورالعمل‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه ستاد هماهنگی مدیریت و مقابله با کرونا شهرستان شهریار به ریاست طاهری فرماندار شهریار، معاونین فرماندار، بخشداران و سایر اعضای ستاد برگزار شد.

 نورالله طاهری فرماندار شهریار در این جلسه اظهار داشت: موج جدید کرونا در کشور به وقوع پیوسته و متأسفانه هر روز بر تعداد آمار ابتلا و بستری ناشی از این بیماری افزوده می‌شود و در حال حاضر تقریبا تخت‌های بیمارستانی شهرستان پر است.

وی با اشاره به دستور کار بودن تعطیلی شهرستان افزود: تاکید همگانی بر آن است که این تعطیلی به صورت کامل اجرا شود و طی بازدید دو روز اخیر از این دستور در خیابان ولیعصر(عج) تمکین شد اما در برخی نقاط شهرستان این موضوع کامل اجرا نشد که این موضوع به هیچ وجه تعارف بردار نیست.

فرماندار شهریار با اشاره به افزایش خطر انتقال نوع انگلیسی ویروس کرونا بیان داشت: تمامی دستگاه‌های مربوطه در این خصوص بدون هیچ گونه تعارفی موظف به اجرای محدودیت‌ها هستند و انشالله با گذر کردن از این موج به واکسیناسیون متصل خواهیم شد که بایستی با مشارکت و تعامل همگانی بر این مشکلات فائق آییم.

طاهری با اشاره به الزام قطعی تعطیلی مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ مطابق اعلام ستاد ملی گفت:  دستورات ستاد کرونا استان به صورت مداوم ابلاغ می‌شود و با تدبیر استاندار محترم تهران به صورت خاص دیده شده است و بایستی تمامی نهادها با حساسیت نسبت به اجرای مصوبات ستاد‌های کرونای ملی، استانی و شهرستانی اقدام کنند.

وی ادامه داد: از همه امکانات برای اجرای محدودیت‌های ابلاغی در شهرستان استفاده خواهد شد و با به کارگیری تمامی ظرفیت اکیپ‌های بازرسی و نظارت با ساماندهی و هماهنگی معاونت سیاسی اجتماعی انتظامی فرمانداری، اداره صمت، نیروی انتظامی و اتاق اصناف در سطح شهرستان خواهد بود.

فرماندار شهریار با اشاره به الزام اتحادیه‌ها به نظارت بر مجموعه مربوطه، تصریح کرد: شهرداران بایستی در شهرها تمام قد به میدان بیایند و مجموعه‌های ورزشی نیز بایستی بسته باشند و نبایستی اجازه دهیم که وضعیت شهرستان از این حادتر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز