نظارت جدی بر بازار مصرف و برخورد با برهم زنندگان نظم بازار

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۵:۲۸
کد خبر: ۱۱۶۳۷۸۶
نظارت جدی بر بازار مصرف و برخورد با برهم زنندگان نظم بازار
معاون برنامه ریزی فرمانداری ورامین گفت: بازرسان ادارات صمت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف باید نظارت جدی بر بازار مصرف داشته و با افرادی که با سوء استفاده، نظم بازار را بر هم می‌زنند برخورد کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نرگس توسلی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ورامین گفت: با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان، نظارت مستمر و جدی بر بازار مصرف میتواند نظم بیشتری به بازار داده و مایحتاج عمومی مردم را بهتر در اختیار آنان قرار دهند.

وی اظهار داشت: به منظور تأمین نیاز مردم و کنترل بازار مصرف، در اسفندماه سال گذشته و فروردین‌ماه امسال، بیش از هزار ۱۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار شامل شکر، برنج هندی، برنج تایلندی، مرغ تازه، مرغ منجمد، قند، سیب و پرتقال بین مردم توزیع شد.

وی اظهار داشت: در یک‌ماهه اسفند سال گذشته بیش از ۱۴۴ تن شکر، ۷۱ تن برنج هندی، حدود ۶۷ تن برنج تایلندی، بیش از ۲۶۰ تن مرغ تازه، ۹۸ تن مرغ منجمد، حدود ۴۲ تن قند، بیش از ۱۸ تن سیب و بیش از ۱۰۴ تن پرتقال در مناطق مختلف ورامین توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای فروردین ماه امسال تا کنون، بیش از ۳۳۰ تُن مرغ تازه در مناطق مختلف شهرستان توزیع شد که این امر، سهم به سزایی در آرامش بازار مصرف در حوزه گوشت مرغ داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز