متلاشی شدن اعضای باند ۱۴ نفری شرکت هرمی در "پردیس"

۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۶:۲۷
کد خبر: ۱۱۶۵۳۹۶
متلاشی شدن اعضای باند ۱۴ نفری شرکت هرمی در پردیس
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری اعضای باند14 نفری شرکت هرمی در شهرستان"پردیس"" خبر داد.

به گزارش برنا استان تهران؛ سرهنگ "بهزاد عبدیان ، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی که در زمینه بازاریابی شبکه ای غیرمجاز فعالیت می کند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران محل دقیق فعالیت شرکت هرمی را در شهر پردیس شناسایی و پس از تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی قضائی، وارد مخفیگاه آنها شده و 14 نفر اعضای باند شرکت هرمی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس در بازرسی از محل موفق به کشف پک های آموزشی، کیس، مانیتور، کتابچه و جزوه های آموزشی در خصوص فعالیت اعضای باندهای شرکت های هرمی شدند.

سرهنگ"بهزادعبدیان"خاطرنشان کرد این 14 نفر دستگیر شده جوانان بین سنین 18 تا 30 ساله بوده که اکثر آنها از استان گلستان و خوزستان می باشند و حدودا شش ماه ویا یکسال از منزل خود اقدام به فرار نموده  وخانواده های آنان از آنها بی خبر بوده واعلام  مفقودی نموده بودند .

سرهنگ "عبدیان" تصریح کرد: متهمین دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود را اعتراف و در ادامه اذعان داشتند برای عضوگیری و اعتمادسازی اعضا، کار خود را قانونی جلوه می دادند، که با هوشیاری پلیس شناسایی و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ "عبدیان" اضافه کرد: کلیه افراد دستگیر شده  برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 سرهنگ "بهزاد عبدیان" در پایان ضمن اعلام این مطلب که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل نمایند،گفت: سامانه 197 پلیس نیز آماده دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی از سوی شهروندان می باشد.

 

نظر شما