مدیرکل ورزش وجوانان استان تهران ؛

تعامل بین فدراسیون و هیات، موجب تقویت رشته اسکواش خواهد شد

۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۱۶۵۷۳۳
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به سوء‌تفاهمات پیش‌آمده بین هیات اسکواش استان و فدراسیون عنوان کرد: جایگاه فدراسیون بالاتر از هیات است و قطعا تعامل بین این دو موجب تقویت رشته اسکواش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ نصرالله پریچهره حمایت اداره‌کل را از این تعامل اعلام کرد و افزود: هیات‌های ورزشی جایگاه خود را در استان‌ها دارند و بازوی قدرتمند فدراسیون‌ها هستند و باید طبق اهداف و در راستای سیاست‌های فدراسیون حرکت کرده و اگر مشکلی هم در داخل خانواده به وجود می‌آید باید با تعامل و با حسن‌نیت آن را حل کنند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه عملکرد هیات اسکواش استان تهران خوب بوده و برگزاری مسابقات جهانی، نشان از پتانسیل بالای این هیات دارد و رئیس فدراسیون هم عملکرد کاری هیات را تایید می‌کند، اما نباید اجازه داد با برخی سوء‌تفاهمات و اظهارنظرهای عجولانه این ارتباطات دوسویه لطمه ببیند و بین خانواده اسکواش اختلاف بیفتد. باید همه کمک کنیم تا جامعه موفق اسکواش به روند روبه‌رشد خود ادامه دهد و بی‌شک هم فدراسیون و هم هیات جایگاه مشخص و تعیین‌کننده‌ای دارند و اداره‌کل اجازه نمی‌دهد این‌گونه سوء‌تفاهمات به سیستم ورزش تهران لطمه وارد کند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پایان افزود: سلیمانی رئیس فدراسیون از مدیران صاحب‌نام و شناخته‌شده ورزش و آران رئیس هیات استان تهران نیز به‌عنوان فردی دلسوز و پرتلاش در این رشته مطرح است، لذا این اداره‌کل وظیفه خود می‌داند با قدرت در راستای حل سوء‌تفاهمات پیش‌آمده حرکت کند و تلاش می کند در جلسه مشترکی درصدد رفع این مشکل برآید تا مجدداً آرامش به خانواده اسکواش باز‌گردد و این رشته زیبا و مفرح با همراهی هیات و در راس آن با درایت فدراسیون اسکواش، به حرکت در مسیر موفقیت‌آمیز خود ادامه دهد.
نظر شما