فرماندار اسلامشهر خبر داد:

بستری شدن ۲۷ بیمار کرونایی جدید از جمله دو کودک در ۲۴ ساعت گذشته/ نیازمند همراهی بیشتر مردم و کسبه هستیم

۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۹:۰۲
کد خبر: ۱۱۶۶۸۱۵
بستری شدن ۲۷ بیمار کرونایی جدید از جمله دو کودک در ۲۴ ساعت گذشته/  نیازمند همراهی بیشتر مردم و کسبه هستیم
فرماندار اسلامشهر گفت: در 24 ساعت اخیر 27 بیمار جدید مبتلا به کرونا از جمله دو کودک شش ساله و یک روزه در مراکز بیمارستانی شهرستان بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور با بیان اینکه همکاری مردم اسلامشهر در اجرای محدودیت های کرونایی در پیک های قبلی این بیماری کم نظیر بوده اظهار داشت: از زمان اعلام وضعیت قرمز در شهرستان و آغاز اعمال محدودیت های کرونایی همراهی قابل قبولی از سوی مردم و مشاغل مختلف شاهد نبودیم.

وی با بیان اینکه هدف از اعمال محدودیت ها حفظ سلامتی مردم است گفت: نیازمند همراهی بیشتر مردم و کسبه هستیم و اگر مردم کمک نکنند وضعیت قرمز شهرستان و روند صعودی بستری ها و فوتی بهبود نخواهد یافت.

فرماندار اسلامشهر به تعلل مسئولان برخی ادارات در اجرای محدودیت ها و نظارت بر آنها اشاره کرد و افزود: گزارشی از تعلل این مدیران به استاندار محترم تهران نیز تقدیم شده تا افراد دیگری جایگزین شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شرایط ناپایدار و خطرناکی در زمینه ابتلاء به ویروس کرونا در شهرستان وجود دارد و با توجه به اینکه ظرفیت تخت های بیمارستانی شهرستان و شهر تهران رو به پایان است از مردم عزیز اسلامشهر درخواست داریم تا نهایت دقت را در رعایت الزامات بهداشتی داشته باشند.

 

نظر شما