فرماندار شهریار:

حال کرونایی شهریار خوب نیست/ ظرفیت‌ بیمارستان‌ها و مراکز درمانی درگیر با کرونا تکمیل است

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۹:۲۵
کد خبر: ۱۱۶۷۸۰۴
حال کرونایی شهریار خوب نیست/ ظرفیت‌ بیمارستان‌ها و مراکز درمانی درگیر با کرونا تکمیل است
طاهری فرماندار شهریار با اشاره به تکمیل بودن ظرفیت بیمارستان‌ها مراکز درمانی شهرستان شهریار و تخت‌های درگیر بخش کرونایی و مجاهدت کادر درمانی و بهداشتی شهرستان در شرایط بسیار سخت، گفت: در کنار توصیه و خواهش همگانی، در خصوص تعطیلی و عدم فعالیت واحد‌های صنفی گروه‌های شغلی ممنوع شده اقدام و نظارت قاطع در سطح شهرستان الزامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه ستاد هماهنگی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا شهرستان شهریار امروز به ریاست فرماندار شهریار و با حضور معاونین، بخشداران و سایر اعضا و مدیران شهرستانی برگزار شد.

نورالله طاهری فرماندار شهریار در این جلسه با اشاره به وضعیت سخت مقابله با بیماری کرونا در موج فعلی، اظهار داشت: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان‌های شهریار و تخت‌های درگیر با بیماران کرونا تکمیل است و متاسفانه در روزهای اخیر با توجه به شیب فزاینده ابتلا با توجه محدودیت فضا و مرکزیت درمانی میان چند شهرستان با مشکلات متعدد مواجه هستیم.

وی با اشاره به مشکلات امکانات و تجهیزات در کنار کمبود تخت‌های درمانی، افزود: بیمارستان تامین اجتماعی شهریار تخت‌های سایر بخش‌ها را نیز به بخش کرونا اضافه کرده و بیمارستان امام سجاد(ع) نیز به همین شکل و با ظرفیت تکمیل شده در حال خدمت‌رسانی است.

فرماندار شهریار ضمن تقدیر و اشاره به تلاش، مجاهدت و رشادت وصف‌ناپذیر کادر درمانی و بهداشتی شهرستان در روزهای اخیر، بیان داشت: حال شهرستان شهریار اصلا خوب نیست و شهر تهران نیز با این قبیل مشکلات مواجه هست و در شهرستان نیز با تدبیر و همفکری شبکه بهداشت، بیمارستان‌ها و هلال احمر بایستی تدبیری برای کنترل این وضعیت دیده شود.

طاهری با اشاره به اینکه وضع فعلی فرای تمامی مشکلات در موج‌های قبلی است، گفت: خواسته‌های مردم و کسبه نیز به حق است اما بایستی در شرایط فعلی تمام آحاد جامعه با همکاری و رعایت دستورالعمل‌ها به فکر سلامت جامعه باشند و همه گروه‌ها و نهادها به میدان کمک بیایند.

وی با اشاره به لزوم توقف و ممنوعیت هر گونه تجمع و دورهمی ادامه داد: امروز دلسوزی همگی بایستی برای حفظ سلامت مردم باشد و در کنار توصیه و خواهش نیز در برخی موارد بایستی با قاطعیت برخورد لازم صورت گیرد.

فرماندار شهریار با اشاره به لزوم تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری در موضوع مبارزه با کرونا و اسوه نمونه رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: در خصوص تعطیلی مشاغل نباید به این نحو تلقی شود که تعطیلی برای خیابان ولیعصر(عج) و برخی مناطق است و متاسفانه در برخی نقاط شهرستان در شهرها این موضوع کاملا رعایت و نظارت نمی‌شود.

طاهری با اشاره به لزوم اقدام قاطع و ویژه در خصوص ممنوعیت فعالیت مشاغل ذکرشده در تمامی شهرستان گفت: نیروی محترم انتظامی بایستی بیش از پیش در راستای این موضوع حضور پیدا کند و مسؤولان مربوطه از تمامی ظرفیت‌ها همچون بسیج در راستای این طرح استفاده کنند.

وی ضمن انتقاد از اتاق اصناف در خصوص نظارت بر ممنوعیت فعالیت مشاغل و تاکید بر نظارت بیشتر مشاغل در تمامی شهرستان ادامه داد: اغذیه فروشی‌ها و مشاغل مربوطه غذایی نیز همچون ماه‌های رمضان گذشته بایستی در طول روز و تا زمان افطار بسته باشد و روزه‌خواری در ملا عام به هیچ وجه قابل قبول نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز