با حضور معاون اول رئیس جمهور و استاندار تهران انجام شد؛

تجلیل از کارکنان سالن های تطهیر بهشت زهرا(س)

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۱۶۸۱۵۷
تجلیل از کارکنان سالن های تطهیر بهشت زهرا(س)
طی مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور و استاندار تهران از کارکنان سالن های تطهیر بهشت زهرا(س) تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ در مراسمی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور همراه با انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران- ری و تجریش، پیروز حناچی شهردار تهران و سایر مسئولین از کارکنان سالن های تطهیر سازمان بهشت زهرا تجلیل به عمل آمد.

جهانگیری در این مراسم اظهار داشت: برای هر بیننده و شنونده ای مایه افتخار است که در نهایت رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام آیین های دینی و احترام به متوفی و خانواده آنان، خدمات به مردم در زمان شیوع بیماری کرونا انجام شده است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به گزارش های مدیرعامل سازمان بهشت زهرا در زمینه اقدامات انجام شده در طول شیوع بیماری کرونا توسط کارکنان این سازمان افزود: پس از دریافت این گزارش ها به این جمع بندی رسیدم که قدردانی در طی یک یادداشت از کارکنان این سازمان کافی نیست و باید در خدمت این زحمتکشان حاضر شده و مراتب قدردانی هیئت دولت جمهوری اسلامی را خدمت این عزیزان و زحمتکشان اعلام کنم.

وی با بیان اینکه زمانی که یکی از هموطنان فوت می کند و با وجود اینکه نزدیک‌ترین افراد متوفی تحت تأثیر هستند اما برای تدفین جرأت نزدیک شدن به جنازه عزیز از دست رفته خود را ندارند ادامه داد: اما در چنین شرایط سختی گروهی اعلام آمادگی کردند و با تمام وجود در صحنه حضور یافتند.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در دوران شیوع بیماری کرونا دفن فوت شدگان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و آیین های غسل و تدفین با توجه به منویات مقام معظم رهبری و مراجع تقلید انجام شد.

جهانگیری با اشاره به اینکه با وجود چنین شرایط سخت کاری اما یک نفر نیز از کارکنان بهشت زهرا و سالن های تطهیر جان خود را بر اثر بیماری کرونا از دست نداد و با اقدامات انجام شده مبتلایان نیز در آغوش خانواده های خود بازگشتند تصریح کرد: در زمان اوج و پیک کرونا در کشور ادارات دولتی تعطیل شده و یا با حضور یک سوم کارکنان خود دورکاری می کنند اما کارکنان بهشت زهرا در سه شیفت کاری به مردم خدمت رسانی می کنند.

معاون اول رویس جمهور با اشاره به طولانی شدن و استمرار بحران کرونا در کشور بیان کرد: مجموعه کارکنان بهشت زهرا در طول این دوران با تمام وجود برای خدمت رسانی به خانواده های درگذشتگان در صحنه حاضر شدند.

 

نظر شما